stare 24-03-10, 14:11   #1 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Brzuszki- jak?

Witam
Myślę o treningu brzucha i zastanawiam się jak najlepiej go wytrenować. Czy po prostu kłaść się na podłodze i robić brzuszki, czy lepiej kupić sobie taki sprzęt:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

.
Który trening według was jest lepszy?

antonow jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 24-03-10, 17:20   #2 (permalink)
champion
  
 
Avatar ArchieMoore
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Петропавловск-Камчатский
Postów: 3464
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał antonow Zobacz post
Witam
Myślę o treningu brzucha i zastanawiam się jak najlepiej go wytrenować. Czy po prostu kłaść się na podłodze i robić brzuszki, czy lepiej kupić sobie taki sprzęt:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

.
Który trening według was jest lepszy?
Napisz jaka masz budowe ciała i co znaczy wg. ciebie zeby "wytrenować brzuch", odrazu ci mówie że brzuch to ostatni mesien , ktory zeby wytrenowac trzeba miec doniego sprzet, wiec zachowaj kase na cos innego
ArchieMoore jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 24-03-10, 19:58   #3 (permalink)
champion
  
 
Avatar Rockefeller
 
Zarejestrowany: May 2009
Postów: 5811
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Bardzo dobra na brzuch jest "6 Weidera". Dosyc proste cwiczenie, duze efekty.
Rockefeller jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 24-03-10, 20:08   #4 (permalink)
bum
  
 
Avatar mikiu
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Postów: 18
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Podepnę się pod ten temat. Też chodzi mi o brzuch ale nie o budowę mięsni, na początek chciałbym zrzucić tzw. oponkę, nie chciałbym być drugim Solisem czy Arreolą, jakie ćwiczenia powinienem wykonywać?
mikiu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 24-03-10, 22:38   #5 (permalink)
champion
  
 
Avatar AdIPOL
 
Zarejestrowany: Jan 2009
Skąd: Гро́зный
Postów: 2281
Nominowany 1 raz w 1 Temacie
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Biegać, biegać i jeszcze raz biegać. Chyba najprostszy sposób na zrzucenie oponki z dobrymi efektami.
AdIPOL jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 24-03-10, 22:50   #6 (permalink)
champion
  
 
Avatar ArchieMoore
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Петропавловск-Камчатский
Postów: 3464
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał AdIPOL Zobacz post
Biegać, biegać i jeszcze raz biegać. Chyba najprostszy sposób na zrzucenie oponki z dobrymi efektami.
Nic dodać nic ująć, nawet najwieksze i najmocniejsze mieśnie pod zatłuszczonym brzuchem beda niewidoczne i w ostatecznym rozrachunku jeszcze powieksza BĘBEN, na wyćwiczenie mieśni brzucha tylko Areobowa 6 Weidera to od dziesiatek lat ćwiczenie które jjest podstawą, kiedyś widziałem w necie i jakiś czas robiłem ćwiczenia na brzuch o których rozwidził sie Arnold Sch. a na końcu był jego cytat , że nieważne jest tak bardzo jakie ćwiczenia robisz , brzuch trzeba robić codziennie, z minimalnymi przerwami w seriach i dać mu odpocząć ewentualnie w niedziele i zakażdym razem jak sie go ćwiczy ma boleć , wtedy jakbys niecwiczył wiesz ze sie umacnia. Ale ogólnie rzecz biorac podstawa to spalić tłuszcz z brzucha , założe sie ze kazdy tutaj co pisał ma te miesnie i nawet wieksze niz yslał , ale problem to je uwidocznic i tutaj każdy ma problem, trzeba biegac, biegac, biegac i jesc mniej kalorii niż wynosi zapotrzebowanie, wtedy brzuch powoli spada, heheh ale przednim tłuszcz zejdzie z kazdej czesci ciala, a nakoncu organizm wezmie sie zabrzuch, ale przy wyrastaniu jest naodwrót

Aha i zapomniałem dodać coś ważnego, weź napoważnie to co napiasłem bo jak tłuszcz na brzuchu wyrośnie raz (dobuduja sie dodatkowe komórki tłuszczowe) , to masz przejebane i bedziesz go zrzucał do osranej śmierci. Wtedy brzuch z granitu bedziesz mógł narysować sobie nakartce. Pozdro.
ArchieMoore jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 19-04-10, 17:44   #7 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Postów: 15
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Witam to znowu ja z kolejnym pytaniem do was mianowicie.Właśnie od kilku dni robię tą całą ,,6 Weidera'' i jak robię to tylko w pierwszych 2dniach czułem ból w okolicach dolnych partii mięśni brzucha a teraz jak robię to cwiczenie to w ogóle nie odczuwam bólu .To dobrze czy źle tzn chodzi mi o to czy jest sens dalej robic to cwiczenie i czy będą z tego jakies efekty????.I 2 pytanie mianowicie czy duże znaczenie ma to jak wysoko podnosimy plecy podczas tych cwiczeń bo ja podnoszę ale nie tak jak na tym rysunku:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

.Tylko mniej i czy to wpływa jakoś na to cwiczenie???.Bardzo bym prosił o odpowiedź i z góry dziękuje
Tsuba jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 20-04-10, 14:43   #8 (permalink)
champion
  
 
Avatar ArchieMoore
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Петропавловск-Камчатский
Postów: 3464
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Tsuba Zobacz post
Witam to znowu ja z kolejnym pytaniem do was mianowicie.Właśnie od kilku dni robię tą całą ,,6 Weidera'' i jak robię to tylko w pierwszych 2dniach czułem ból w okolicach dolnych partii mięśni brzucha a teraz jak robię to cwiczenie to w ogóle nie odczuwam bólu .To dobrze czy źle tzn chodzi mi o to czy jest sens dalej robic to cwiczenie i czy będą z tego jakies efekty????.I 2 pytanie mianowicie czy duże znaczenie ma to jak wysoko podnosimy plecy podczas tych cwiczeń bo ja podnoszę ale nie tak jak na tym rysunku:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

.Tylko mniej i czy to wpływa jakoś na to cwiczenie???.Bardzo bym prosił o odpowiedź i z góry dziękuje
Plecy masz podnośić rownocześnie z nogami do momentu aż poczujesz swoją indywidualną granice, brzuch ćwiczysz ogólnie szybko na ilość powtórzeń najlepiej bez odpoczynku ma palić i boleć (wpierwszych dnaich, jak każdy miesień), potem mięsień przyzwyczaja sie do wysiłku i nadąża z dostarcznaiem tlenu dla cukru i niebedziesz miał zakwasów, ogólnie jednak po tym treningu powinieneś "czuć" brzuch. W A6W jest troche inaczej tu nierobisz naszybkość tylko bezprzerwy , dokładnie i w końcowej fazie ruchu przy napięciu mieśni brzucha twoje ciało ma zastygnać na 2-3 sek. i dalej powtarzasz. Co do efektów to niebedzie efektów jeżeli bedziesz robił odstępstwo od tego co napisałem powyżej i jeżeli brzuucha niebedziesz ćwiczył codziennie, to mięsień który regeneruje sie bardzo szybko , najszybciej sie też otłuszcza i jest mieśniem ,który jak niewiele innych jest bardzo ważny w każdym sporcie. Tu masz przez wielu uważany za jeden z najlepszych całokształt treningu brzucha i niechodzi tylko o rodzaj i sposób ćwiczeń , ale przedewszystkim o mentalne podejście do tego tematu
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie



Pozdro.
ArchieMoore jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 20-04-10, 19:06   #9 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Postów: 15
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

acha czyli rozumiem że aż takiego znaczenia jak wysoko podnosimy plecy nie ma i mam też rozumiec że między cyklami w tym cwiczeniu nie ma przerwy tylko lecimy odrazu np 6 cykli i dopiero przed następną serią można zrobic przerwe tak z 5min tak???
Tsuba jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 20-04-10, 20:00   #10 (permalink)
champion
  
 
Avatar ArchieMoore
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Петропавловск-Камчатский
Postów: 3464
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Tsuba Zobacz post
acha czyli rozumiem że aż takiego znaczenia jak wysoko podnosimy plecy nie ma i mam też rozumiec że między cyklami w tym cwiczeniu nie ma przerwy tylko lecimy odrazu np 6 cykli i dopiero przed następną serią można zrobic przerwe tak z 5min tak???
Plecy masz podnieść tak wysoko jak sie czujesz na siłach ale ma to być twoje maksimum, a nie tak jak ktoś robił na filmie, w A6W w 1 podejściu robisz 6 róznych ćwiczen (które znasz zakładam), pomiedzy tymi ćwiczeniami niema żadnych przerw robisz to zarazem po takiej jednej szóstce robisz przerwe tylko na rozluźnienie mięśni, wypnij brzuch doprzodu, poruszaj naboki , żeby rozluźnić i rozciągnać mięśnie , przerwa niedłuższa niż minuta to kompletne max. i lecisz nastepna szóstke , z każdym nastepnym progiem oczywiście zwieksza sie ilość powtórzeń które trzeba wykonać w każdym ćwiczeniu serii w ostatnim dniu szóstego tygodnia robisz ostatni trening ---> 3 "szóstki" i po 24 powtórzenia w każdym ćwiczeniu w każdej jednej szóstce.
ArchieMoore jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:39.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.