stare 15-11-07, 19:32   #91 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Skąd: Kraków
Postów: 4207
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał sepior
Siemka! Pisze tego posta z prosba o pomoc. Otoz moj problem tkwi w tym ze nie moge przytyc.
Waze zaledwie 65 kg i trenuje boks 3 razy w tygodniu.
Mam możliwość trenowania na profesjonalnej siłowni ale czy trening na mase bedzie wskazany biorac pod uwage iz treningi bokserskie sa treningami wygolnosciowymi, ktore wymagaja ogromnego nakladu energii?
Podczas gdy trening na mase wymaga odpowiednio duzo białka, ktore jest spalane podczas treningu bokserskiego...

Nie wiem jak z tego wybrnąc

Z gory dziekuje za pomoc.

Ramzes jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 21-12-07, 15:15   #92 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Skąd: Kraków
Postów: 4207
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Specjalista z dziedziny fizjologii- Lyle McDonald jako zwolennik diety, a właściwie pewnej odmiany diety niskowęglowodanowej, którą nazwał ketogeniczną-twierdzi,że dzięki tej diecie można uzyskać duży stopień chudości, a także dużą sprawność fizyczną w sportach siłowych i innych.
Mc Donald uważa,że jest ona skuteczna tylko wtedy, kiedy w moczu pojawią się ciała ketonowe, a te wystąpią wówczas kiedy isulina we krwi osiągnie dostatecznie niski poziom. Jak wiemy , insulina hamuje rozpad tkanki tłuszczowej, likwidując w ten sposób ketozę. A żeby uzyskać niski poziom isuliny musimy obniżyć w diecie spożycie węglowodanów lub intensywnie ćwiczyć . Cwiczenia te obniżają poziom glukozy we krwi poprzez jej duże zużywanie. Jeśli jest obniżany cukier we krwi to następuje spadek wydzielania insuliny, co w efekcie docelowym spowoduje pojawienie się ciał ketonowych w moczu.
Mc Donald uważa,że Standartowa dieta ketogeniczna, SKD , dla osób nie ćwiczących intensywnie, zawiera zaledwie 30 g węglowodanów /najlepiej złożonych, o niskim indeksie glikemicznym/ i przynajmniej 150 g buałka o wysokiej wartości biologicznej/ głównie zwierzęcego/.
NIższe spożycie białka oznacza utratę białka mięśniowego i z innych organów organizmu.
Skojarzenie diety ketogennej z ćwiczeniami fizycznymi jest uważane za naukowców za najlepszy sposób zachowania niskiego poziomu tłuszczu w ciele.
Mc Donald przedstawia dowody, że u ludzi, którzy nie chorują na cukrzycę , znaczny wzrost stężęnia ciał ketonowych we krwi pobudza trzustkę do wytwarzania insuliny; ta zas hamuje rozpad tkanki tłuszczowej i produkcja ciał ketonowych wraca do "przyzwoitego" poziomu. Ten mechanizm /sprzężenie zwrotne ujemne / skutecznie chroni zdrowy organizm przed grożną dla życia kwasicą ketonową/ciała ketonowe, z wyjątkiem acetonu, są dosć silnymi kwasami organicznymi/.
Inny naukowiec - Sw. P. - dr Ponomarenko twierdził, że u cukrzyków typu I -taki mechanizm nie występuje , ponieważ trzustka straciła zdolnośc wytwarzania insuliny. To nie znaczy, że ci chorzy nie mogą ćwiczyć , ale powinni pamiętać, że znaczne zużycie glukozy przez mięśnie zwiększy zużycie insuliny, a przecież ich organizm sam jej nie jest w stanie dostarczyć.
Niska produkcja insuliny-cenna w przypadku odchudzania, jest potężnym hamulcem w rozwoju mięśni u osób stosujących dietę niskowęglowodanową -ketogenną , a przy tym uprawiających kulturystykę.
Mc Donald stworzył modyfikacje tej diety, które umożliwiają uzyskanie wysokiej wydolności zarówno podczas ćwiczeń anaerobowych jak i aerobowych.
Założenia obu diet są takie: Pierwsza z nich -czyli Celowana dieta ketogenna TKD /z angiel./-dopuszcz a spożywanie węglow. w czasie okołotrenigowym, aby wytrzymać obciążenie bez zmniejszania ketozy. Jest ona przeznaczona dla osób, które chcą rozpocząć intensywny trening lub trenują od niedawna.
Druga - to cykliczna dieta ketogeniczna-CKD, która przeplata okres jedzenia ketogennego okresami spożycia węglowodanów . Okres jedzenia wysokowęglow. ma na celu odtworzenie zpasów glikogenu w mięśniach, aby zapewnić jak największą wydolność wysiłkową mięśni podczas najbliższego treningu. Ta dieta przeznaczona dla wyczynowców, czyli trenujących b. intensywnie.
Ramzes jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 04-01-08, 18:32   #93 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 274
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Ulozylem sobie dietke i wyszedl mi taki stosunek weglowodanow, bialka i tluszczy do masy ciała:
Węglowodany 5,3g/1kg masy ciała
Białka 2,1g/1kg masy ciała
Tłuszcze 1,1g/1kg masy ciała
Jak uwazacie czy moge zostawic taki "przelicznik" dopiero zaczynam cwiczyc mam 175cm wzrostu i 65kg wagi.
triple h jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 04-01-08, 19:39   #94 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 1888
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał triple h
Ulozylem sobie dietke i wyszedl mi taki stosunek weglowodanow, bialka i tluszczy do masy ciała:
Węglowodany 5,3g/1kg masy ciała
Białka 2,1g/1kg masy ciała
Tłuszcze 1,1g/1kg masy ciała
Jak uwazacie czy moge zostawic taki "przelicznik" dopiero zaczynam cwiczyc mam 175cm wzrostu i 65kg wagi.
Jak najbardziej, bardzo oki.
Oczywiscie, zalezy jeszcze skad bedziesz dostarczal poszczegolne skladniki odzywcze. Jak bedziesz trzymal diete a dopiero startujesz z treningami silowymi, juz niedlugo moze Cie czekac eksplozja

Pozdrawiam
Hillowh2 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-01-08, 10:07   #95 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 274
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Hillowh2
Cytat:
Napisał triple h
Ulozylem sobie dietke i wyszedl mi taki stosunek weglowodanow, bialka i tluszczy do masy ciała:
Węglowodany 5,3g/1kg masy ciała
Białka 2,1g/1kg masy ciała
Tłuszcze 1,1g/1kg masy ciała
Jak uwazacie czy moge zostawic taki "przelicznik" dopiero zaczynam cwiczyc mam 175cm wzrostu i 65kg wagi.
Jak najbardziej, bardzo oki.
Oczywiscie, zalezy jeszcze skad bedziesz dostarczal poszczegolne skladniki odzywcze. Jak bedziesz trzymal diete a dopiero startujesz z treningami silowymi, juz niedlugo moze Cie czekac eksplozja

Pozdrawiam
Skladniki odzywcze bede dostarczal m.in z nabialu, chudego miesa, troche owocow, duzo wody. A mozesz mi cos powiedziec o bialku serwatki jesli cos o nim wiesz? Tzn. czy samo bialko serwatki cos mi da czy jednak lepiej brac jakies suplementy zawierajace te bialka?
triple h jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-01-08, 12:24   #96 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 1888
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

[quote=triple h]
Cytat:
Napisał Hillowh2
Cytat:
Napisał "triple h":2phwkjhm
Ulozylem sobie dietke i wyszedl mi taki stosunek weglowodanow, bialka i tluszczy do masy ciała:
Węglowodany 5,3g/1kg masy ciała
Białka 2,1g/1kg masy ciała
Tłuszcze 1,1g/1kg masy ciała
Jak uwazacie czy moge zostawic taki "przelicznik" dopiero zaczynam cwiczyc mam 175cm wzrostu i 65kg wagi.
Jak najbardziej, bardzo oki.
Oczywiscie, zalezy jeszcze skad bedziesz dostarczal poszczegolne skladniki odzywcze. Jak bedziesz trzymal diete a dopiero startujesz z treningami silowymi, juz niedlugo moze Cie czekac eksplozja

Pozdrawiam
Skladniki odzywcze bede dostarczal m.in z nabialu, chudego miesa, troche owocow, duzo wody. A mozesz mi cos powiedziec o bialku serwatki jesli cos o nim wiesz? Tzn. czy samo bialko serwatki cos mi da czy jednak lepiej brac jakies suplementy zawierajace te bialka?[/quote:2phwkjhm]

Jedynie odzywki jesli chodzi o bialko serwatkowe, a mianowicie juz przetworzone w postaci koncentratu lub izolatu.
Weglowodanow nie mozesz czerpac z owocow, skup sie zlozonych cukrach zawartych w ryzu, kaszy i makaronach z pelnoziarnistych mak.
Hillowh2 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-01-08, 12:31   #97 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 274
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

[quote=Hillowh2]
Cytat:
Napisał triple h
Cytat:
Napisał Hillowh2
Cytat:
Napisał "triple h":1w0vpme0
Ulozylem sobie dietke i wyszedl mi taki stosunek weglowodanow, bialka i tluszczy do masy ciała:
Węglowodany 5,3g/1kg masy ciała
Białka 2,1g/1kg masy ciała
Tłuszcze 1,1g/1kg masy ciała
Jak uwazacie czy moge zostawic taki "przelicznik" dopiero zaczynam cwiczyc mam 175cm wzrostu i 65kg wagi.
Jak najbardziej, bardzo oki.
Oczywiscie, zalezy jeszcze skad bedziesz dostarczal poszczegolne skladniki odzywcze. Jak bedziesz trzymal diete a dopiero startujesz z treningami silowymi, juz niedlugo moze Cie czekac eksplozja

Pozdrawiam
Skladniki odzywcze bede dostarczal m.in z nabialu, chudego miesa, troche owocow, duzo wody. A mozesz mi cos powiedziec o bialku serwatki jesli cos o nim wiesz? Tzn. czy samo bialko serwatki cos mi da czy jednak lepiej brac jakies suplementy zawierajace te bialka?
Jedynie odzywki jesli chodzi o bialko serwatkowe, a mianowicie juz przetworzone w postaci koncentratu lub izolatu.
Weglowodanow nie mozesz czerpac z owocow, skup sie zlozonych cukrach zawartych w ryzu, kaszy i makaronach z pelnoziarnistych mak.[/quote:1w0vpme0]

Ok. dzieki za rady
triple h jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 14-02-08, 12:47   #98 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Feb 2008
Postów: 1
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Re: Od¿ywianie, diety

Witam, mam 15 i pol roku przy wzroście 177 cm i wadze 75 kg. Chciałbym zwiekszyc sobie miesnie, glownie nie chodzi o sam wyglad, ale i o sile, tracac tez kg. Innymi slowy, zrzucic 'zadek' nie tracąc na mięsniach, ba zyskać. Wiek wage podałem wzrost też, mięsień to jakies 30cm w pasie 93 w brzuchu 96 ( pomiary robilem sam wiec moge byc niedkoladne ) do dyspozycji mamy nie wiele, wlasciwie to nic bo worek bokserski i tyle ale moze mozna w jakis sposob pozbyc sie troche ciala ( cyckow i sadła ) nie tracac na sile i nie platac sie po silkach itp. Jakas dieta dobra? Co jesc, czego unikac? Ile jesc, kiedy. itp
pawel000 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-05-08, 11:00   #99 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Nov 2003
Skąd: Opole
Postów: 384
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Kuchnia boksu - tvn turbo



Magazyn dla miłośników pięściarstwa oraz dla wszystkich, którzy chcieliby zaistnieć w ringu, a nie mieli jeszcze okazji trenować boksu.

Premiera w każdą niedzielę o 15:30

- Odcinek 6, 27.01.2008
- Odcinek 5, 20.01.2008
- Odcinek 4, 13.01.2008
- Odcinek 3, 06.01.2008
- Odcinek 2, 30.12.2007
- Odcinek 1, 23.12.2007


Prowadzący Agnieszka Rylik i Albert Sosnowski

Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

STAN jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-07-08, 21:41   #100 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jul 2008
Postów: 19
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Re: Kuchnia boksu - tvn turbo

Mam pytanko bo njie chce zakadac new topic czy woda mineralna gazowana jest gorsza od nie gazowanej pod wzgledem wartosci odzywczych???
harpun703 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:20.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.