stare 15-04-06, 12:36   #1 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: Jan 1970
Skąd: Łask
Postów: 1607
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Brzuch

Macie jakis sprawdzony trening na wzmocnienie miesni brzucha? Ostatnio sparowalem sie w Taju z typem, ktory odbiegal od moich innych przeciwnikow, mianowicie nie atakowal duze no glowe, ale wchodzil w klincz i obijal korpus rekoma i kolanami. Co prawda poradzilem sobie ale brzuch mnie napierdalal jak nigdy i stwierdzilem ze trzeba cos z tym zrobic...

z góry dzieki

Warrior jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-04-06, 14:46   #2 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Postów: 217
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

W tym dziale poruszany byl juz temat 6 weidera- wg mnie to dobre cwiczenie
clay jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-04-06, 14:58   #3 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Skąd: Bielawa
Postów: 361
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

hmm co do 6 to nie radziłbym ci skoro treunjesz sztuke walki ponieważ areobiczna 6 zajezdza miesnie i miesien nie ma czasu na regeneracje a sparingi pewnie masz czesto wiec za 6 sei nie bierz ale wiesz co jest na cos takiego dobre. Kładziesz sie na ziemi jak do zwyklych brzuszkow i uginasz kolana no czyli normalna pozycja i robisz brzuszek i jak kladzisz sie na ziemie po brzuszku czyli powracasz do pozycji wyjsciowej partner z ktorym to robisz uderza cie ręką (nie weim jak to nazwać ale tą częścią gdzie jest mały palec) wyprowadza 2 takie uderzenia które ty musisz przyjąć, napinajac brzuch i jak on to zrobi to ty znów robisz brzuszek i on znow robi to samo. To ćwiczenie przyzwyczaja miesnie brzucha to naglych spiec i do bólu i z czasem uodparnia sie sądze ze jest do bardzo dobre cwiczenie.
vipquard jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-04-06, 20:04   #4 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: Jan 1970
Skąd: Łask
Postów: 1607
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

chodzi mi o konkretny zestaw cwiczen, najlepiej ABS tylko nie moge go nigdzie znalezc. to co mi podales robimy zawsze na treningach ale nie pomoga az tak mocno, bo w koncu kolana i tak odczuwam. 6 weidera tez mi nie odpowiada glownie z tego wzlgedu ze o ile dobrze kojarze poleca sie osobom chcacym zredukowac tkanke tluszczowa, a z nia nie mam takich probleow. Jak ktos ma gdzies abs to niech wklei, bede wdzieczny.
Warrior jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-04-06, 21:17   #5 (permalink)
contender
  
 
Zarejestrowany: Oct 2003
Skąd: Lubin
Postów: 1149
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał vipquard
hmm co do 6 to nie radziłbym ci skoro treunjesz sztuke walki ponieważ areobiczna 6 zajezdza miesnie i miesien nie ma czasu na regeneracje a sparingi pewnie masz czesto wiec za 6 sei nie bierz ale wiesz co jest na cos takiego dobre. Kładziesz sie na ziemi jak do zwyklych brzuszkow i uginasz kolana no czyli normalna pozycja i robisz brzuszek i jak kladzisz sie na ziemie po brzuszku czyli powracasz do pozycji wyjsciowej partner z ktorym to robisz uderza cie ręką (nie weim jak to nazwać ale tą częścią gdzie jest mały palec) wyprowadza 2 takie uderzenia które ty musisz przyjąć, napinajac brzuch i jak on to zrobi to ty znów robisz brzuszek i on znow robi to samo. To ćwiczenie przyzwyczaja miesnie brzucha to naglych spiec i do bólu i z czasem uodparnia sie sądze ze jest do bardzo dobre cwiczenie.
Napewno uderzanie w brzuch, to nie jest dobre ćwiczenie. To tak jak byś dał uderzać się w głowe żeby ją wzmocnić. To bzdura, każde uderzenie nie pozostaje bez skutków ubocznych na organy wewnętrzne. Czytałem kiedyś artykuł pewnego lekarza który zdecydowanie odradzał takie praktyki. Podobnie wypowiadał się Saleta,że od takich ćwiczeń się już odchodzi. Brzuch w przeciwieństwie do innch mięśni można trenować codziennie, bez ryzyka przetrenowania. Nie należy jednak trenować go z samego rana tuż po przedudzeniu. Dlatego,że może to wpływać negatywnie na kręgosłup. Najlepiej trenować go po południu gdy organizm jest"rozruszany"
dr.ira jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-04-06, 21:50   #6 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Brzucha nei mzona trenwoac tylko po bieganiu - bo za bardzo podczas biegania pracował, najlpeiej rób brzuszki w zwisie ale takim konkretnym żeby brzuch sie maksyamlnei rozciagal, a ABS hmm chyba nei lepiej robic gestosc meisnia
Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-04-06, 23:23   #7 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: Jan 1970
Skąd: Łask
Postów: 1607
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał dr.ira
Cytat:
Napisał vipquard
hmm co do 6 to nie radziłbym ci skoro treunjesz sztuke walki ponieważ areobiczna 6 zajezdza miesnie i miesien nie ma czasu na regeneracje a sparingi pewnie masz czesto wiec za 6 sei nie bierz ale wiesz co jest na cos takiego dobre. Kładziesz sie na ziemi jak do zwyklych brzuszkow i uginasz kolana no czyli normalna pozycja i robisz brzuszek i jak kladzisz sie na ziemie po brzuszku czyli powracasz do pozycji wyjsciowej partner z ktorym to robisz uderza cie ręką (nie weim jak to nazwać ale tą częścią gdzie jest mały palec) wyprowadza 2 takie uderzenia które ty musisz przyjąć, napinajac brzuch i jak on to zrobi to ty znów robisz brzuszek i on znow robi to samo. To ćwiczenie przyzwyczaja miesnie brzucha to naglych spiec i do bólu i z czasem uodparnia sie sądze ze jest do bardzo dobre cwiczenie.
Napewno uderzanie w brzuch, to nie jest dobre ćwiczenie. To tak jak byś dał uderzać się w głowe żeby ją wzmocnić. To bzdura, każde uderzenie nie pozostaje bez skutków ubocznych na organy wewnętrzne. Czytałem kiedyś artykuł pewnego lekarza który zdecydowanie odradzał takie praktyki. Podobnie wypowiadał się Saleta,że od takich ćwiczeń się już odchodzi. Brzuch w przeciwieństwie do innch mięśni można trenować codziennie, bez ryzyka przetrenowania. Nie należy jednak trenować go z samego rana tuż po przedudzeniu. Dlatego,że może to wpływać negatywnie na kręgosłup. Najlepiej trenować go po południu gdy organizm jest"rozruszany"
brzuch a glowa to jednak zly przyklad, bo miesnie mozna ubic, przezwyczaic do bolu. Ale w ten sposob ich sie nie utwardzi, to uderzanie jest chyba po to zeby w pore napinac i wlasciwie wypuszczac powietrze.
Warrior jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-04-06, 19:09   #8 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Aug 2005
Skąd: P-śl
Postów: 238
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Warrior
Cytat:
Napisał dr.ira
Cytat:
Napisał vipquard
hmm co do 6 to nie radziłbym ci skoro treunjesz sztuke walki ponieważ areobiczna 6 zajezdza miesnie i miesien nie ma czasu na regeneracje a sparingi pewnie masz czesto wiec za 6 sei nie bierz ale wiesz co jest na cos takiego dobre. Kładziesz sie na ziemi jak do zwyklych brzuszkow i uginasz kolana no czyli normalna pozycja i robisz brzuszek i jak kladzisz sie na ziemie po brzuszku czyli powracasz do pozycji wyjsciowej partner z ktorym to robisz uderza cie ręką (nie weim jak to nazwać ale tą częścią gdzie jest mały palec) wyprowadza 2 takie uderzenia które ty musisz przyjąć, napinajac brzuch i jak on to zrobi to ty znów robisz brzuszek i on znow robi to samo. To ćwiczenie przyzwyczaja miesnie brzucha to naglych spiec i do bólu i z czasem uodparnia sie sądze ze jest do bardzo dobre cwiczenie.
Napewno uderzanie w brzuch, to nie jest dobre ćwiczenie. To tak jak byś dał uderzać się w głowe żeby ją wzmocnić. To bzdura, każde uderzenie nie pozostaje bez skutków ubocznych na organy wewnętrzne. Czytałem kiedyś artykuł pewnego lekarza który zdecydowanie odradzał takie praktyki. Podobnie wypowiadał się Saleta,że od takich ćwiczeń się już odchodzi. Brzuch w przeciwieństwie do innch mięśni można trenować codziennie, bez ryzyka przetrenowania. Nie należy jednak trenować go z samego rana tuż po przedudzeniu. Dlatego,że może to wpływać negatywnie na kręgosłup. Najlepiej trenować go po południu gdy organizm jest"rozruszany"
brzuch a glowa to jednak zly przyklad, bo miesnie mozna ubic, przezwyczaic do bolu. Ale w ten sposob ich sie nie utwardzi, to uderzanie jest chyba po to zeby w pore napinac i wlasciwie wypuszczac powietrze.
Tak ćwiczył m.in. Gołota pod okiem Lou Duvy (trener obijał podopiecznego piłką lekarską po brzuchu). Było to m.in. na HBO Legendary Nights.
imported_Bero jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-04-06, 18:10   #9 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Z zadupia!!
Postów: 323
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Brzuch trzeba przyzwyczaic do uderzen no to najlepiej napnij brzuch i powiedz koledzie żeby ci ładował :grin:
Modymaster jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-04-06, 19:54   #10 (permalink)
contender
  
 
Zarejestrowany: Oct 2003
Skąd: Lubin
Postów: 1149
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bero
Cytat:
Napisał Warrior
Cytat:
Napisał dr.ira
Cytat:
Napisał vipquard
hmm co do 6 to nie radziłbym ci skoro treunjesz sztuke walki ponieważ areobiczna 6 zajezdza miesnie i miesien nie ma czasu na regeneracje a sparingi pewnie masz czesto wiec za 6 sei nie bierz ale wiesz co jest na cos takiego dobre. Kładziesz sie na ziemi jak do zwyklych brzuszkow i uginasz kolana no czyli normalna pozycja i robisz brzuszek i jak kladzisz sie na ziemie po brzuszku czyli powracasz do pozycji wyjsciowej partner z ktorym to robisz uderza cie ręką (nie weim jak to nazwać ale tą częścią gdzie jest mały palec) wyprowadza 2 takie uderzenia które ty musisz przyjąć, napinajac brzuch i jak on to zrobi to ty znów robisz brzuszek i on znow robi to samo. To ćwiczenie przyzwyczaja miesnie brzucha to naglych spiec i do bólu i z czasem uodparnia sie sądze ze jest do bardzo dobre cwiczenie.
Napewno uderzanie w brzuch, to nie jest dobre ćwiczenie. To tak jak byś dał uderzać się w głowe żeby ją wzmocnić. To bzdura, każde uderzenie nie pozostaje bez skutków ubocznych na organy wewnętrzne. Czytałem kiedyś artykuł pewnego lekarza który zdecydowanie odradzał takie praktyki. Podobnie wypowiadał się Saleta,że od takich ćwiczeń się już odchodzi. Brzuch w przeciwieństwie do innch mięśni można trenować codziennie, bez ryzyka przetrenowania. Nie należy jednak trenować go z samego rana tuż po przedudzeniu. Dlatego,że może to wpływać negatywnie na kręgosłup. Najlepiej trenować go po południu gdy organizm jest"rozruszany"
brzuch a glowa to jednak zly przyklad, bo miesnie mozna ubic, przezwyczaic do bolu. Ale w ten sposob ich sie nie utwardzi, to uderzanie jest chyba po to zeby w pore napinac i wlasciwie wypuszczac powietrze.
Tak ćwiczył m.in. Gołota pod okiem Lou Duvy (trener obijał podopiecznego piłką lekarską po brzuchu). Było to m.in. na HBO Legendary Nights.
Mięśnie można przyzwyczaić do bólu, tak trenuje się np. nogi gdy walczy się z Lowkick-iem.Ale brzuch to inna sprawa. Masz tam organy bardzo wrażliwe i nie przystosowane do przyjmowania uderzeń. Trenujcie jak chcecie, ale pamietajcie,że niektórych uszkodzeń narządów wewnetrznych nie można już wyleczyć.
dr.ira jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.