stare 12-09-17, 11:03   #1 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: May 2017
Postów: 3
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Większa masa

Witam wszystkich,

trenuję boks od jakiegoś czasu, w miarę opanowałem już podstawy techniczne, z kondycją też jest bardzo ok. Jednak mam pewien problem - mimo moich 78 kg jestem bardzo "mały". Klatka mała, plecy również, same ręce również małe. Jednym słowem - jestem bardzo małych gabarytów i chciałbym to zmienić, bo przez to czuję się dość niepewnie w sytuacjach gdy inni przy dużo mniejszej wadze i wzroście są dużo "więksi".

Chodzę na boks i raz w tygodniu biegam. Na więcej nie mam czasu, w grę nie wchodzi siłownia, a jedynie trening w domu. I tu moje pytanie - jak zrobić większe mięśnie (bez powiększania wagi, a nawet chciałbym trochę wagi jeszcze zrzucić) bez znacznej utraty mobilności, szybkości, itp.? Czy konieczne do tego będzie branie znacznej ilości gainera/białka ;/? Zastanawiałem się nad ćwiczeniami w domu - głównie chcę mieć większą klatę, plecy, biceps i triceps - a więc myślę o pompkach z 5 kg obciążeniem, zwykłe robienie bicepsa hantlem, opuszczanie się na krześle przy pracujących tricepsach i jeśli chodzi o plecy to sam nie wiem jakie jest w miarę efektywne ćwiczenie, ponieważ podciąganie odpada, bo mam problemy z barkiem (może ktoś zna jakieś fajne ćwiczenie na plecy możliwe do zrobienia w warunkach domowych?).

Czy ktoś może mi coś poradzić? Może jestem całkowicie w błędzie i nie będzie potrzeby przyjmowania gainera/białka? Może inne ćwiczenia niż podałem? A może w ogóle inny system? Chcę chodzić na boks, więc porzucenie tego, i wybranie siłowni dla zrobienia większych mięśni odpada - wolę już być "mały i trenować pięściarstwo.

Z góry dziękuję za pomoc i konstruktywne porady

pozdrawiam.

EDIT
A może jeszcze inaczej? Gdybym zbił wagę dzięki diecie, bieganiu i boksowi do np. 72 kg robiąc przy tym jednocześnie raz w tygodniu np. coś takiego:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

i dodatkowo jakieś hantel i ćw. na tricepsy?
Dobry pomysł? Czy da to jakieś rezultaty?

Andrew12345 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 12-09-17, 20:28   #2 (permalink)
champion
  
 
Avatar puciu
 
Zarejestrowany: Apr 2010
Skąd: Wołomin
Postów: 2886
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Mięśnie nie walczą.

Przydałoby się więcej danych wiek wzrost..może masz 16 lat i 195 cm wzrostu przy tych 78 kg...to wtedy "wzmacnianie" miałoby jakiś sens a może 30 lat i 165 .

Jestem zerowym specjalistą w temacie ale na chłopski rozumskoro masz dostęp do jakiegoś trenera boksu, który cokolwiek wie o tym sporcie od niego powinieneś zacząć tą rozmowę i ta osoba pewnie w 95% wybije ci dorzucanie jakichkolwiek kg zwłaszcza w zaciszu własnego domu.

Dodatkowo na Twoim miejscu popytałbym chłopaków o dobrego trenera personalnego w okolicy. Nie w celu regularnych ćwiczeń bo na to nie masz czasu ale w celu pomocy w ogarnięciu parametrów twojego ciała określenia jak daleko jesteś od swego optiumumi co możesz maxymalnie z siebie wycisnąc aby nie stracić na paramterach, które opisałeś.

A jak chcesz odwalac jakieś "domówki" to badź jak Joe Smith Jr ...pracuj nad siła uderzenia i kondycją tego nigdy za wiele...technika zostaw treningom w gymie a efekty same przyjdą
puciu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 12-09-17, 22:38   #3 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: May 2017
Postów: 424
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Andrew12345 Zobacz post
Witam wszystkich,

trenuję boks od jakiegoś czasu, w miarę opanowałem już podstawy techniczne, z kondycją też jest bardzo ok. Jednak mam pewien problem - mimo moich 78 kg jestem bardzo "mały". Klatka mała, plecy również, same ręce również małe. Jednym słowem - jestem bardzo małych gabarytów i chciałbym to zmienić, bo przez to czuję się dość niepewnie w sytuacjach gdy inni przy dużo mniejszej wadze i wzroście są dużo "więksi".

Chodzę na boks i raz w tygodniu biegam. Na więcej nie mam czasu, w grę nie wchodzi siłownia, a jedynie trening w domu. I tu moje pytanie - jak zrobić większe mięśnie (bez powiększania wagi, a nawet chciałbym trochę wagi jeszcze zrzucić) bez znacznej utraty mobilności, szybkości, itp.? Czy konieczne do tego będzie branie znacznej ilości gainera/białka ;/? Zastanawiałem się nad ćwiczeniami w domu - głównie chcę mieć większą klatę, plecy, biceps i triceps - a więc myślę o pompkach z 5 kg obciążeniem, zwykłe robienie bicepsa hantlem, opuszczanie się na krześle przy pracujących tricepsach i jeśli chodzi o plecy to sam nie wiem jakie jest w miarę efektywne ćwiczenie, ponieważ podciąganie odpada, bo mam problemy z barkiem (może ktoś zna jakieś fajne ćwiczenie na plecy możliwe do zrobienia w warunkach domowych?).

Czy ktoś może mi coś poradzić? Może jestem całkowicie w błędzie i nie będzie potrzeby przyjmowania gainera/białka? Może inne ćwiczenia niż podałem? A może w ogóle inny system? Chcę chodzić na boks, więc porzucenie tego, i wybranie siłowni dla zrobienia większych mięśni odpada - wolę już być "mały i trenować pięściarstwo.

Z góry dziękuję za pomoc i konstruktywne porady

pozdrawiam.

EDIT
A może jeszcze inaczej? Gdybym zbił wagę dzięki diecie, bieganiu i boksowi do np. 72 kg robiąc przy tym jednocześnie raz w tygodniu np. coś takiego:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

i dodatkowo jakieś hantel i ćw. na tricepsy?
Dobry pomysł? Czy da to jakieś rezultaty?
Chłopie w sieci masz całą mase cwiczeń dla pięściarzy dołóż do tego dietę i zaczniesz nabierać masy. Sa cwiczenia z obciążeniem są i bez np pompki na piłce lekarskiej, napieprzanie młotem w oponę, rabanie drewna ( albo drzewa jedź do Białowiezy tam roboty do cholery ) ale generalnie mięsień lubi zmiany obciążenia i charakteru ćwiczenia a to bez siłowni ciężko osiagnąć ze względu na brak sprzętu ( mnogośc hantli, obciązników itd) poogladaj sobie treningi Antka a nawet Adamka z ostatniego obozu. Odżywki ?? a bilans sobie zrobiłeś ? sprawdź co jesz i ile czego brakuje a potem wydawaj pieniądze na odzywki najlepiej zapytaj Wawrzyka ten juz pojadł to wie co dobre
Vipsale jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 13-09-17, 05:14   #4 (permalink)
Super Moderator
  
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Skąd: Błonie/Warszawa
Postów: 18137
Nominowany 19 razy w 6 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 2
Domyślnie

Cytat:
Napisał Andrew12345 Zobacz post
Czy ktoś może mi coś poradzić? Może jestem całkowicie w błędzie i nie będzie potrzeby przyjmowania gainera/białka?
Będzie potrzeba. Musisz czyms te mięśnie odzywić w końcu. Inaczej sie zamęczysz a efekty będą żadne. Białko oraz jakies witaminy na początek. Plus cos na regeneracje miesni. Nie masz możliwości latania do klubu - zainwestuj w sprzęt u siebie. Na początek ławka ze sztangą powinny Ci wystaczyć. I jeszcze jedno. Nie widze informacji o tym ile razy w tygodniu ćwiczysz. Ja polecam Ci minimum 3 trzeningi a najlepiej 4
Black Dragon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 13-09-17, 05:45   #5 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: May 2017
Postów: 3
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Dzięki za odpowiedzi.
Boks ćwiczę 3 razy w tygodniu, w tym staram się raz w tygodniu biegac. Mój wzrost to 178 cm, natomiast waga to 78 kg. Sama siła ciosu, przynajmniej zdaniem trenera jest dobra i wystarczająca, jednak jak już pisałem wcześniej - wygladam jak chuderlak
Andrew12345 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 26-09-17, 15:26   #6 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Dec 2016
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Jak chcesz zwiększyć masę, ale mięśniową, żeby nie zalać się tłuszczem, to sugeruję odżywki jako dodatek, a podstawa to dieta Jak będziesz dobrze jadł, to i masa będzie, i siła będzie, i wszystko będzie jak należy
ekstra_Maciek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 29-09-17, 07:27   #7 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Sep 2017
Postów: 48
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

skoro masz 178 wzrostu i wazysz 78kg to za chudy na pewno nie jesteś. a jak chcesz nabić sobie masy to niestety minimum rok albo i 3 treningu na silce. nie przeskoczysz tego albo boks albo kulturysta. no chyba ze sterydy
Tankerek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 03-10-17, 07:48   #8 (permalink)
journeyman
  
 
Avatar Fajter
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 327
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Moim zdaniem nie masz się czym przejmować. Sama waga/wygląd to nie wszystko. Skup się na technice i sile ciosu, a na pewno da Ci to większe korzyści niż zrobienie się "większym".
Fajter jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Komentarzy Ostatni post / autor
Szpilka może wrócić w USA. Pod koniec roku większa walka w Polsce Krystian Sander Newsy 9 12-08-17 11:11
Wilder: ja kontra Joshua to większa walka niż Alvarez vs Gołowkin Andrzej Pastuszek Newsy 4 12-05-17 20:28
Kostyra: Masa kontra Gołota. Polska Walka Stulecia Krystian Sander Newsy 2 24-06-15 09:09
Niech wola będzie większa od umiejętności... Krystian Sander Publicystyka 23 10-12-14 21:02
Compubox: Większa precyzja kluczem do zwycięstwa Bronera nad Taylorem Tomasz Baranek Newsy 0 08-09-14 15:15


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.