stare 27-01-06, 15:46   #1 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie 6 Weidera

JA jeszcze nie ale brat chodzi na boks i mieli tam cwiczenia aerobowe na brzuch mwoi lze pdoobne do 6 weidera - obecnie jest w 2 dniu tego treningu a juz chiodne na prawym skosnym i talia mi sie zminia - nei bede mial juz dysproporcji:

Aerobiczna "szóstka" Weidera.

Uwagi wstepne:

Jest to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.

Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni "szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia "szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.
I tak :
1 dzień - 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
2,3 dzien - 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
4,5,6 - dzień - 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
7,8,9,10 - dzień - 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
11,12,13,14 - dzień - 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
15,16,17,18 - dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
19,20,21,22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
23,24,25,26 - dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
27,28,29,30 - dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
31,32,33,34 - dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
35,36,37,38 - dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
39,40,41,42 - dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

Cwiczenia


1 ćwiczenie.

W leżeniu na plecach, ręce wyprostowane wzdłuż tułowia, unosimy klatkę piersiową zginając kręgosłup do przodu w części piersiowej (część lędźwiową pozostaje prosta na podłożu) jednocześnie unosimy jedną nogę w górę zginając część udową w biodrze do kąta 90o i kolano również zginamy do kąta 90o. W pozycji uniesionej klatki i nogi przytrzymujemy lekko obiema rękami kolano dłońmi i obu stron. Jest to pozycja maksymalnego napięcia, którą utrzymujemy, przez 2-3 sek. Następnie wykonujemy szybkie przejście do leżenia początkowego i powtarzamy ćwiczenie do drugiej nogi, co daje nam pełne jedno powtórzenie.

2.ćwiczenie.

Wykonujemy je analogicznie do pierwszego, z tą tylko różnicą, że ruch jest wykonywany jednocześnie do obu nóg.

3.ćwiczenie.

Wykonujemy je analogicznie do pierwszego z tą tylko różnicą, że ręce nie leżą w pozycji początkowej na podłożu wzdłuż tułowia, lecz są przy skroniach , a przytrzymanie w momencie maksymalnego napięcia następuje nie dłońmi, lecz łokciami.


4.ćwiczenie.

Wykonujemy je analogicznie do drugiego z tą tylko różnicą, że ręce nadal są na skroniach jak w ćwiczeniu trzecim.

5.ćwiczenie.

Wykonujemy je analogicznie do trzeciego tą tylko różnicą, że nie występuje tutaj zatrzymanie w momencie maksymalnego napięcia mięśni, lecz cały sens polega na tym żeby wszystkie skłony wykonać w jak najszybszym czasie (tzw. rowerek).

6.ćwiczenie.

Wykonujemy je analogicznie do drugiego z tą tylko różnicą, że nie zginamy nóg w kolanach lecz unosimy nogi do góry całkiem wyprostowane


Mam zdjecie swojego brzuch z przed tygodnai za meisiac pokarze jakie postepy elo! :]

Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 27-01-06, 23:06   #2 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Skąd: Szczecin
Postów: 15
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

6 weidera zajebista.Nie mam kraty bo mam troche tluszczyku na brzuchu ale o wiele mocniejsze mam teraz miesnie brzucha.Gdzies za tydzien zaczynam nastepna serie i jeszcze jedna tak przed latem
K.P. jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 28-01-06, 01:29   #3 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Polska
Postów: 952
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Ja tam ćwiczylem po swojemu..i puzna wiosna mialem zero tluszczu i bardzo mocny brzuch. Teraz juz niecwicze tak brzucha..narazie nie potrzebuje...ale ciagle jest mocny i wyglada ok...chodzi mi o to ze licza sie checi i samo zaparcie..a efekty na bank przyjda
Method 99 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 28-01-06, 11:48   #4 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Ja robiłęm brzuszki w zwisie i mam 8-pak ale mam dysproporcje dlatego go sobie jeszcze lepiej wyrzeźbie ;-) mam zdj. obecne porowanmy za miesiac
Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 31-01-06, 08:45   #5 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Dec 2005
Skąd: Szczecin
Postów: 15
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

No to wczoraj zaczalem 6 Weidera.Zyczcie mi wytrwałosci.Mam nadzieje ze skoncze te 42 dni.
K.P. jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-02-06, 17:48   #6 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Z zadupia!!
Postów: 323
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Spoczko.Tez zaczałem od dzisiaj.Nawet jakos idzie.Podobnie życzcie mi powodzenia i wytrwałosci :grin:
Modymaster jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-02-06, 19:08   #7 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

POWODZENIA WYTRWAJ A NIE POZALUJESZ!

Ja od jutra zaczynam robić 3x10 ciezko bedzie ale trzeba, kostki juz mam super, ale dopiero w 42 dni porownamy zdjecia :]
Dziś zrobiłem sobie 2h temu o 17.00 (po 6W kilak godzin) brzuszki w zwisie zrobiłem 30 i sie nic nie zmeczylem... kiedys robilem 30 na serie po 4 ale za 25 juz cisnalem, nie mogle, teraz zrobilbym z 50-60 na 4 serie :] a dopiero 10 dzień ;-]
Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-02-06, 20:04   #8 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Z zadupia!!
Postów: 323
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

nom spoko..Mam takie pytanie.Czy te szostka jest tylko na utwardzanie miesni czy tez je wyrabia??
Modymaster jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-02-06, 20:21   #9 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Heh Aeroby (tzw. aerobik) spalaja cały tłuszcz z brzucha i widać kostki a twardosc przyjdzie sama jak robiles keidys brzuszki. Poprostu ta mieka warstwa tłuszczu zejdzie i zostanie mesien.
Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 05-02-06, 20:29   #10 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Z zadupia!!
Postów: 323
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

aha dzienki.oby mi jakas rożnica nastąpiła po tym :grin:
Modymaster jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 22:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.