stare 07-11-05, 15:36   #1 (permalink)
Rookie

Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Trening

Jestem początkującym bokserem chciałbym aby ktoś pomógł mi ułożyć TRENING (chodzi mi o konkretne ćwiczenia i czas ich wykonywania).
Z góry dziękuje !!!! :grin:

lukasz111 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 07-11-05, 15:43   #2 (permalink)
champion

Nominowany 5 razy w 1 Temacie
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

poszperaj w tym dziale i na stronie
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

mareno jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 13-01-06, 20:16   #3 (permalink)
Rookie

Domyślnie

Podczepie sie pod juz isteniejacy temat zeby nie bałaganic

Sportami walki intresuje sie juz od jakiegos czasu, trakotwalem jako hobby, nic nie trenowałem ale ostatnio postanowiłem to zmienic, zaczałem od czytania i sciagania filmow instruktarzowych (m.in ze strefy sciagania walk )
Mam tylko pewien problem, nigdy wczesniej nie chodziłem na siłke, a od 3 lat cwicze tylko na wuefach dlatego mam kilka waznych pytan:
1. Narazie chce potrenowac w domu, robie sobie pompki, brzuszki, mam ciezarki 3kg, staram sie tez rozciagac. Pytanie tylko czy pracujac tylko w domu mozna uzyskac dobre efekty? Moze ktos mi polecic jakies cwiczenia, co mogłbym robic a o czym czesto sie zapomina?
2. Jezeli juz trenuje to w jaki sposob mogłbym troche przytyc, masa by mi sie przydała bo mam 185cm wzorstu a waze 58kg (mam spora niedowage) i czy to ogranicza efektywnosc treningu? Zaznaczam ze nie chce brac zadnych odzywek.
3. Bardzo wazna dla mnie jest kondycja, jestem alergikiem przez to ze nic nie trenuje i mam problemy poniewaz szybko sie mecze, jak mozna sobie poprawic wydolnosc organizmu oprócz biegania? Moze ktos na forum jest tez uczuleniowcem? bo nie wiem czy to nie utrudnia poprawe kondycji