stare 17-01-06, 17:38   #21 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: Lesko
Postów: 137
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Eryk
Cytat:
hmyy jak jestes alergikiem to znaczy ze nie ktorych porach do sie przejawia, w zimie na przyklad chyba Cię "nie dusi"?,
znaczy dusic mnie nie dusi w ogole chyba ze sie kurzu nawdycham, poprostu szybko sie mecze ale nie w taki sposob ze swiszcze przy oddychaniu tyko jak normlany człowiek zatrzymuje sie i chwile sobie sapie : ) to napewno w duzej mierze wina tego ze przez ostatnie lata nic nie cwiczyłem.

Mam jeszcze jedno pytanie, cwicze juz od ponad tygodnia i codziennie robie sobie 4 serie pompek do zmeczenia, 30 brzuszkow, rozciagam sie (na to powiecam najewiecej czasu poniewaz powaznie zastanawiam sie nad kickboxingiem) robie cwiczenia hantelkami 3kg, 80xzwykłe takie zginanie reki do klatki piersiowej (nie znam jeszcze fachowych pojec) zza głowy rozkładanie rak na bok 20 powtórzen i na wyciagnietych rekach rokładam je na szerokosc (czytałem ze dobre cwiczenie zeby sie klatka nie zapadała), dodatkowo ostatnio zwijam jeszcze na wałku ten ciezarek i cwicze z kijem skosne brzucha, problem w tym ze po codziennej dawce tych cwiczen odczuwam bol i spadek ilosci powtórzen, wiem ze nie powinno sie tak codziennie cwiczyc, tylko nie mam pojecia jak sobie to wszystko rozłozyc w tygodniu ile razy robic streching, ile pompki, brzuski itd. dodatkowo załtawiłem sobie dzis ciezarki 1kg do zwiekszania szybkosci i taką gume pajączka. W srody zapisałem na siłownie.
Pomogł by mi ktos jako rozłozyc te cwiczenia w tygodniu tak zeby dawały efekty? Bede wdzieczny za kazda poomoc.
podaje jeszcze raz moje wymiary jezeli jest to istotne:
wzorst 185
waga 59
wiek 18
hmyyy od bidy ja mogę Ci cos poradzić
jak spada Ci wynik treningów to znaczy ze jestes przetrenowany.
Przedewszystkim powinienes zapisac sie na jakas silownie i troche na mase urosnać, oczywiscie miec dobrą dietę i cwiczyc z głową. (wszyskie miesnie, od łydek po kark)
Równocześnie zapisz sie na jakaś sztuke walki, jesli mozesz do boks bedze dobry na poczatek, osobiscie kpolecam boks tajski jak masz tylko taką możliwość, ale jesli masz do wyboru kick boxing czy boks to bezwachania wybierz to drugie, nauczysz sie wiecej przydatnych rzeczy.
Rozciagaj sie 3 razy w tygodniu, sciegna też potrzebują regeneracji.
Nie machaj po 50 powtorzen tymi hantlami, rob pompki(różne opcje), brzuszki, a jesli umiesz juz technikę dobre, to walkę z cieniem rób, na początek bez zadnego obciążania, a z czasem max 1kg, 1,5kg nie wiecej nie ma sensu.

W necie mozesz poczytac o wszystkim, użyj google
Dobra dieta najwazniejsza.
Pozdro

Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie


przeszukaj dobrze tą stronę o ile jej jescze nie znasz, na poczatek jest bardzo dobra.

Added after 2 minutes:

hmyy jak masz 18 lat to pocwicz z 6 miechow na sucho na silce, a pozniej zacznij powoli zapodac jakies proste odzywki, bialeczka, monohydrat kredki, do Ci nie zaszkodzi, a moze wiele pomóc

Spox jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 17-01-06, 19:56   #22 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Podkarpacie
Postów: 12
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Przedewszystkim powinienes zapisac sie na jakas silownie i troche na mase urosnać, oczywiscie miec dobrą dietę i cwiczyc z głową. (wszyskie miesnie, od łydek po kark)
jak juz pisałem, zapisałem sie na siłownie, narazie 1 raz w tygodniu.
Na mase oczywiscie bede próbował urosnac, szukałem na googlach czegos o diecie, ale oprócz oglnych informacji (białka,makarony,ryz) nic konkretnego nie znalazłem.A na tej siłowni jak mam ciwczyc z głowa od łydek po kark, to jakies konkretne zestawy cwiczen? ilosc serii i powtórzen?

Cytat:
Nie machaj po 50 powtorzen tymi hantlami, rob pompki(różne opcje), brzuszki
nie powinno sie hantlami tyle machac?
pompki robie, ale czy powinno sie je robic codziennie czy tez np. 3 razy w tyodniu?

Cytat:
hmyy jak masz 18 lat to pocwicz z 6 miechow na sucho na silce
no narazie to mam taki zamiar, bo na wiekszy wysiłek nie mam czasu bo matura mi na karku wisi, potem jak bede miał juz wiecej czasu planuje zwiekszenie czestotliwosci wizyt na siłce i zapisanie sie na jakies sztuki walki.
Eryk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 17-01-06, 22:46   #23 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: Lesko
Postów: 137
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

jeden raz w tygodniu siłki to mało, na mase 3 treningi w tyg muszą byc na siłce, i wtedy juz nie robisz zadnych cwiczen w tygodniu, bo miesnie sie musza zregenerować, wiec pompki odpadają, poczytaj sobie tego linka co dałem wczesniej i napisz co myslisz, bo raz w tygodniu do szkoda placic za taka siłkę. Matura a cwiczenia na masę sie nie gryzą, az tak duzo czasu w tygodniu Ci to nie zajmie
pozdro
Spox jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 17-01-06, 23:13   #24 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Podkarpacie
Postów: 12
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
jeden raz w tygodniu siłki to mało, na mase 3 treningi w tyg muszą byc na siłce, i wtedy juz nie robisz zadnych cwiczen w tygodniu, bo miesnie sie musza zregenerować, wiec pompki odpadają, poczytaj sobie tego linka co dałem wczesniej i napisz co myslisz
link naprawde przydatny dzieki, szczególnie ze tajski box naprawde fajna sprawa (ale szukałem sekcji u mnie w Rzeszowie i niestety nie uswiadczy)
szczególnie fajna sprawa to "czego nie nalezy robic" bo na kilku rzeczach bym sie nadział i oczywiscie fajnie opisane cwieczenia rozciagajace, dzieki raz jeszcze.

Cytat:
raz w tygodniu do szkoda placic za taka siłkę
siłke mam za darmo patrzyłem kiedy jeszcze bym mogł i ewentualnie 2 razy w tygodniu bym dał rade, tak to niestety mam sporo zajec dodatkowych, dla przykładu w poniedziałek i wtorek wychodze z domu ok. 11 a wracam o 19, w czwartki o 8 wracam o 15 zeby wyjsc na 17 na angielski (90minut) w soboty mam basen i korki, w niedziele strzelanie (takie nietypowe hobby ASG jak ktos kojarzy ) dlatego na siłke zostaje mi sroda i teraz jak mowisz ze raz to mało to dorzuce jeszcze piatek.

Porzyczyłem sobie tez ksiazke Zbigniewa i Łukasza Trzaskomy, bardzo fajna, duzo dokładnych i fachowych opisow, dotyczy kompleksowego zwiekszania siły miesniowej sportowcow, polecam jezeli ktos jest zainteresowany moge cos wiecej napisac.
Eryk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-01-06, 08:00   #25 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: Lesko
Postów: 137
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Eryk
Cytat:
jeden raz w tygodniu siłki to mało, na mase 3 treningi w tyg muszą byc na siłce, i wtedy juz nie robisz zadnych cwiczen w tygodniu, bo miesnie sie musza zregenerować, wiec pompki odpadają, poczytaj sobie tego linka co dałem wczesniej i napisz co myslisz
link naprawde przydatny dzieki, szczególnie ze tajski box naprawde fajna sprawa (ale szukałem sekcji u mnie w Rzeszowie i niestety nie uswiadczy)
szczególnie fajna sprawa to "czego nie nalezy robic" bo na kilku rzeczach bym sie nadział i oczywiscie fajnie opisane cwieczenia rozciagajace, dzieki raz jeszcze.

[quote:1s8a75lv] raz w tygodniu do szkoda placic za taka siłkę
siłke mam za darmo patrzyłem kiedy jeszcze bym mogł i ewentualnie 2 razy w tygodniu bym dał rade, tak to niestety mam sporo zajec dodatkowych, dla przykładu w poniedziałek i wtorek wychodze z domu ok. 11 a wracam o 19, w czwartki o 8 wracam o 15 zeby wyjsc na 17 na angielski (90minut) w soboty mam basen i korki, w niedziele strzelanie (takie nietypowe hobby ASG jak ktos kojarzy ) dlatego na siłke zostaje mi sroda i teraz jak mowisz ze raz to mało to dorzuce jeszcze piatek.

Porzyczyłem sobie tez ksiazke Zbigniewa i Łukasza Trzaskomy, bardzo fajna, duzo dokładnych i fachowych opisow, dotyczy kompleksowego zwiekszania siły miesniowej sportowcow, polecam jezeli ktos jest zainteresowany moge cos wiecej napisac.[/quote:1s8a75lv]

jaki tytuł tej książki? w bibliotece publicznej ją pozyczyles?
Spox jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-01-06, 14:49   #26 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Podkarpacie
Postów: 12
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

"Kompleksowe Zwiekszanie Siły Mięsniowej Sportowców"
Zbigniew Trzaskoma
Łukasz Trzaskoma

porzyczyłem od wuefisty

Duzo zdjec i opisow jak nalezy trenowac, o efektywnosci, pozycjach (zeby nie przeciazac kregosłupa) pomiarach siłowych, narazie przeczytałem kikladziesiat stron a reszte przegladnałem, ksiazka liczy prawie 400 stron.
Eryk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-01-06, 19:49   #27 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: Lesko
Postów: 137
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

ok dzięki
Spox jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 12-03-06, 20:26   #28 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Skawina
Postów: 124
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie ...

Nie widzialem gdzie napisac , a nie chcialem zakladac nowego tematu wiec mysle ze tu bedzie odp miejsce :wink:
Mam pytanko , moglby ktos mi doradzic i podpowiedziec jaki ulozyc sobie plan cwiczen na silownie? Zaznaczam ze trening typowo na SILE nie mase!
Jakie cwiczenia, ile serii , powtorzen . Mysle ze na forum znajdzie sie ktos kto sie troszke zna lepeij od mnie na tym i mi pomoze w tej kwesti.
Z gory dziekowa
Od razu dodam ze 3 razy w tyg mam zamir trenowac.

a jednak byl inny temat, teraz zauwazylem ,Sorry
a wiec przenosza posta tam
bzyku jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-03-06, 08:51   #29 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Mar 2006
Skąd: Z Piekła
Postów: 7
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Nie wiedziałem gdzie to napisac wiec pisze tutaj

OD 18 miesiecy cwicze (15 miechow w domu i 3 na profecjonalnej siłce )
Na poczatku wazyłem 58 kg przy 177 cm teraz waze 75 przy 181 cm , cwicze na mase

I mam pytanko chce dojsc do 85 kg czystej masy miesniowej i wtedy zaczac jakies sztuki walki moze i boks !!!

Co myslicie na ten temat :roll:
Beny.rac jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-03-06, 08:54   #30 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Wierzejewice/Bydgoszcz
Postów: 4864
Nominowany 5 razy w 1 Temacie
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

w boksie duza masa miesniowa nie jest wyznacznikiem tego ze osiagniesz sukces. przy wzroscie 181 cm i 85 kg wagi to raczej slabe warunki. jesli juz to zostalbym przy tych 75 kg.
mareno jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:46.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.