stare 15-01-06, 01:14   #11 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Podkarpacie
Postów: 12
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

troszke sie pomyliłes za niewiele ponad miesiac stuknie mi 19 lat

Eryk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-01-06, 13:30   #12 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Napisałeś prawde!!! ;] cieszy mnei to bardzo bo nei chcesz byc kulturystka czy jakims tam pakerem tylko bokserem - mistrzem w swojej wadze :]
Boks powinno sie zaczynac w wieku 12 lat ale sie nei zniechecaj w amatorstwie bedziesz dobry jak na wage piórkową/lekką. Trening siłowy narazie olej ćwicz technike, siła sama przyjdzie pamietaj zeby w klubie sie nei obijac jak tylko trener nei patrzy praca praca praca, ja postawilem na trening silowy najpierw zobacze jak mi to wyjdzie we wrzesniu elo
Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-06, 15:15   #13 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Mam 18 lat. Waże 84kg i mam 177cm. Chciałbym zacząć swoją przygode z boksem. Wcześniej ćwiczyłem troche na siłowni ale z mizernym skutkiem. Chciałbym się dowiedzieć jak ćwiczyć (czy na mase czy na siłę) i w jaki sposób. Mam w domu siłkę, worek i rękawice. Czy mam jakieś szanse?


Z góry dzięki!!!!
Mateusz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-06, 15:22   #14 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Wierzejewice/Bydgoszcz
Postów: 4864
Nominowany 5 razy w 1 Temacie
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mateusz
Mam 18 lat. Waże 84kg i mam 177cm. Chciałbym zacząć swoją przygode z boksem. Wcześniej ćwiczyłem troche na siłowni ale z mizernym skutkiem. Chciałbym się dowiedzieć jak ćwiczyć (czy na mase czy na siłę) i w jaki sposób. Mam w domu siłkę, worek i rękawice. Czy mam jakieś szanse?
jesli chcesz cwiczyc to napewno nie na mase - jesli myslisz o trenowaniu boksu to wazysz za duzo w stosunku do swojego wzrostu. cwicz na rzezbe i sile, trening masowy odpada.
mareno jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-06, 16:33   #15 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

A może ktoś mi pomóc rospisać dobry trening bokserski na cały tydzień. chciałbym zobaczyć z czym to sie je.

Added after 4 minutes:

a może ktoś mi pomóc rozpisać trening bokserski na cały tydzień. Chciałbym zobaczyć z czym to sie je. narazie wypycham 65kg, na biceps biore 20kg, robie 50 brzuszków. od jakich ciężarów zacząć i jak rozłożyć serie i ilość powtórzeń?
Mateusz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-06, 17:23   #16 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Heh ważysz 84 a wypychasz na klate 65? :D to nawet nie 100% swojej masy

177 cm 84 kg - masz nadwage, radze ci ćwiczyć 35/40 kg 15 powtózeń 5/6 seri na ławeczce, 22 kg na biceps ja biore a mam 15 lat i robie to na modlitewniku aż nie moge... zazwyczaj idze tak pierwszy raz 14 drugi 16 trzeci 14 czwarty raz 8 - rozciagaj sie przed cwiczeniami bo wtedy lepiej "wchodzi" Musisz robic duzo szybkich powtorzen malym ciezarem Jak chcesz być bokserem ćwicz barki jak dopiero zaczynasz siłke to 30kg powinno być dla ciebie dobre. Jak sie zapiszesz na boks bedziesz musial wylewac litry potu... jednak na twoim miejscu bym poszedl tez troche stary jestes ale trening czyni mistrza.
Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-06, 17:55   #17 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

dzięki. A jak mam ćwiczć na brzuch bo z tym to u mnie słabo. Może znasz jakąś rewelacyjną metodę oprócz brzuszków i ćwiczeń na poręczach?
Mateusz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-06, 18:02   #18 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Ćwicz skośne brzucha to schudniesz Twiseter (taka maszynka) albo kij za kark łapiesz rękoma siadasz !!PROSTO!! na ławce i wykonujesz ruchy w lewo i prawo głowa ciagle przed siebie nei ruszasz głową robisz to po brzuszkach wtedy ci sie ladne kraty zrobia, tylko kur.... niektorzy mja super krate a ja mam tylko lewa prawa stron tragedia tygórna czesc i poprzeczny jest wiekszy od lewego ale dół i pierwsza "cegiełka" znieksztalcone jakeis
Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 17-01-06, 11:17   #19 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Skąd: Lesko
Postów: 137
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

bez dobrej diety i bez aerobów takim treninigiem to bedzies miał wiecej zyskow i strat, najwazniejsze jest bieganie na schudniecie(najlepiej na rano, lub wieczorem), mozesz nawet robic po 50 powtorzen na biceps a jedynym efektem bedzie spalenie miesnia, nie polecam
pozdro

Added after 1 minutes:

oczywiscie masz robic brzuszki i cwiczyc na silce, ale nie mysl ze brzuszkami spalisz tluszcz z brzucha, chyba ze naprawde jadlbys kurze porcje zarcia, ale mozesz sobie wyrobic ten miesien brzuszkami.

Added after 8 minutes:

Cytat:
Napisał Eryk
Podczepie sie pod juz isteniejacy temat zeby nie bałaganic

Sportami walki intresuje sie juz od jakiegos czasu, trakotwalem jako hobby, nic nie trenowałem ale ostatnio postanowiłem to zmienic, zaczałem od czytania i sciagania filmow instruktarzowych (m.in ze strefy sciagania walk )
Mam tylko pewien problem, nigdy wczesniej nie chodziłem na siłke, a od 3 lat cwicze tylko na wuefach dlatego mam kilka waznych pytan:
1. Narazie chce potrenowac w domu, robie sobie pompki, brzuszki, mam ciezarki 3kg, staram sie tez rozciagac. Pytanie tylko czy pracujac tylko w domu mozna uzyskac dobre efekty? Moze ktos mi polecic jakies cwiczenia, co mogłbym robic a o czym czesto sie zapomina?
2. Jezeli juz trenuje to w jaki sposob mogłbym troche przytyc, masa by mi sie przydała bo mam 185cm wzorstu a waze 58kg (mam spora niedowage) i czy to ogranicza efektywnosc treningu? Zaznaczam ze nie chce brac zadnych odzywek.
3. Bardzo wazna dla mnie jest kondycja, jestem alergikiem przez to ze nic nie trenuje i mam problemy poniewaz szybko sie mecze, jak mozna sobie poprawic wydolnosc organizmu oprócz biegania? Moze ktos na forum jest tez uczuleniowcem? bo nie wiem czy to nie utrudnia poprawe kondycji

PS: Mam jeszcze takie pytanie, czesto siłuje sie na reke, sa jakies cwieczenia które zwiekszaja siłe miesni wykorzystywanych podaczas siłowania? (tylko nie piszscie ze masturbacja :roll: )

Na forum szukałem odpowiedzi na wiekszosc pytan ale czesto nie były one pełne lub wystarczajace dla mnie, dlatego pozwoliłem sobie zapytac o wszystko w tym temacie.
hmyy jak jestes alergikiem to znaczy ze nie ktorych porach do sie przejawia, w zimie na przyklad chyba Cię "nie dusi"?, tez kiedys bylem alergikiem jak bylem mlody ale przeszlo.
Wiec w zimie mozes chyba biegac na powietrzu?
Masz dostep do jakies salki?
mozesz skakac na skakance, dobre na kondyche.

Added after 2 hours 58 minutes:

Cytat:
Napisał Cinek
Heh ważysz 84 a wypychasz na klate 65? :D to nawet nie 100% swojej masy

177 cm 84 kg - masz nadwage, radze ci ćwiczyć 35/40 kg 15 powtózeń 5/6 seri na ławeczce, 22 kg na biceps ja biore a mam 15 lat i robie to na modlitewniku aż nie moge... zazwyczaj idze tak pierwszy raz 14 drugi 16 trzeci 14 czwarty raz 8 - rozciagaj sie przed cwiczeniami bo wtedy lepiej "wchodzi" Musisz robic duzo szybkich powtorzen malym ciezarem Jak chcesz być bokserem ćwicz barki jak dopiero zaczynasz siłke to 30kg powinno być dla ciebie dobre. Jak sie zapiszesz na boks bedziesz musial wylewac litry potu... jednak na twoim miejscu bym poszedl tez troche stary jestes ale trening czyni mistrza.
on powienien cwiczyc na sile, a do tego aeroby i trening bokserski tez by styknął, bedzie jechal po 15 powtorzen, moze troche schudnie ale co z tego jak siła mu spadnie i bedzie jezdze mniej wyciskał :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
Spox jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 17-01-06, 12:21   #20 (permalink)
Rookie
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Podkarpacie
Postów: 12
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
hmyy jak jestes alergikiem to znaczy ze nie ktorych porach do sie przejawia, w zimie na przyklad chyba Cię "nie dusi"?,
znaczy dusic mnie nie dusi w ogole chyba ze sie kurzu nawdycham, poprostu szybko sie mecze ale nie w taki sposob ze swiszcze przy oddychaniu tyko jak normlany człowiek zatrzymuje sie i chwile sobie sapie : ) to napewno w duzej mierze wina tego ze przez ostatnie lata nic nie cwiczyłem.

Mam jeszcze jedno pytanie, cwicze juz od ponad tygodnia i codziennie robie sobie 4 serie pompek do zmeczenia, 30 brzuszkow, rozciagam sie (na to powiecam najewiecej czasu poniewaz powaznie zastanawiam sie nad kickboxingiem) robie cwiczenia hantelkami 3kg, 80xzwykłe takie zginanie reki do klatki piersiowej (nie znam jeszcze fachowych pojec) zza głowy rozkładanie rak na bok 20 powtórzen i na wyciagnietych rekach rokładam je na szerokosc (czytałem ze dobre cwiczenie zeby sie klatka nie zapadała), dodatkowo ostatnio zwijam jeszcze na wałku ten ciezarek i cwicze z kijem skosne brzucha, problem w tym ze po codziennej dawce tych cwiczen odczuwam bol i spadek ilosci powtórzen, wiem ze nie powinno sie tak codziennie cwiczyc, tylko nie mam pojecia jak sobie to wszystko rozłozyc w tygodniu ile razy robic streching, ile pompki, brzuski itd. dodatkowo załtawiłem sobie dzis ciezarki 1kg do zwiekszania szybkosci i taką gume pajączka. W srody zapisałem na siłownie.
Pomogł by mi ktos jako rozłozyc te cwiczenia w tygodniu tak zeby dawały efekty? Bede wdzieczny za kazda poomoc.
podaje jeszcze raz moje wymiary jezeli jest to istotne:
wzorst 185
waga 59
wiek 18
Eryk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.