stare 11-08-13, 22:54   #1 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Aug 2013
Postów: 1
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Prośba o ułożenie treningu.

Witajcie mam 13 lat 160 cm i 65 kg wagi (nadwaga) chciałbym zacząć trenować żeby zrzucić parę kilo i troszkę wyrzeźbić brzuch mam do dyspozycji :
- drążek
- metalowy ekspander(nowo kupiony)
- ściskacze do rąk(nie znam obciążenia, były bez etykiety)
- skakankę

Niestety przez ostatnie lata strasznie się zaniedbalem przez komputer i chciałbym wrócić do formy oraz zrzucić trochę kilo żeby nie mieć nadwagi oraz oponek na brzuchu mozna prosić o ułożenie treningu oraz jeśli ktoś się podejmie diety. Z góry dziękuje.

IvertizPL jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 12-08-13, 09:31   #2 (permalink)
V.I.P
  
 
Avatar eMCe
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 2073
Nominowany 19 razy w 4 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

Żeby ułożyć Ci dietę potrzeba więcej danych. Jako, że ich nie ma to postaraj się ograniczyć w diecie węglowodany - nie jakoś drastycznie

A trening:

Podciąganie w poniedziałek:

5 serii do upadku mięśniowego nachwytem. Odpoczynek 90 s.

W środę:

Nachwyt piramida w dół do serii w której nie będziesz mógł wykonać zalecanej liczby powtorzeń. Czyli: seria pierwsza - 1 pow., 60 sekund przerwy, seria druga - 2 pow., seria trzecia - 2 pow (spalona, koniec).

W piątek:

Podchwyt ręce blisko siebie - 3 serie 1 pow. (co tydzień zwiększać), 3 serie 1 pow - nachwyt szeroko i 3 serie pow. 1 nachwyt na szerokość barków.

To samo w poniedziałek, środę, piątek (chyba, że czujesz się zmęczony to co drugi trening)

Przysiad (weź plecak czy cokolwiek, żeby było trudniej) 4 x 10-8

Rozciąganie ekspandera przed klatką 4 x10-8 (klatka, tylne aktony barków)

Unoszenie ramion w górę bokiem z ekspanderem. Jedną rączkę ekspandera masz w stopie drugą w dłoni. Ręce masz rozłożone na bok (jak na krzyżu), lekko zgięte i podnosisz je do góry (boczne aktony barków) 4x10-8

Jak wyżej tylko ręce mamy z przodu, przed sobą (przednie aktony barków)
Połóż się na podłodze i unieś głowę, barki i nogi do góry (plecy) 4 x 10 (przytrzymaj chwilę w momencie spięcia)

Połóż się na brzuchu unieś głowę, barki i nogi tzn. 'spięcia' (brzuch) 4 x10

Jedną rączkę ekspandera trzymasz w stopie, drugą masz w ręku i wykonujesz uginanie ramion (biceps) 4x 10-8 - poniedziałek, środa, piątek.
To powyższe na przemian z pompkami cztery razy max.

Wspięcia na palce 4 x 20-30

Zginanie ściskaczy 4 x 20-30

Przed treningiem, możesz trochę poskakać na skakance, w formie rozgrzewki. A dłuższe skakanie zastosuj w dni nie treningowe (wtorek, czwartek, sobota) z wolną niedzielę. Po treningu rozciąganie.
eMCe jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-09-13, 15:56   #3 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Sep 2013
Postów: 41
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Sam plan treningowy dosyć dobry,nie mam zastrzeżeń,nie wiem jednak czy co 2 dni na tym etapie kiedy cały czas Twój organizm się rozwija- to dobry pomysł,możesz oduczwac nadmierne zmęczenie,a wtedy nie trudno o kontuzje.
Fightline_pl jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Komentarzy Ostatni post / autor
Video: Austin Trout na treningu medialnym Andrzej Pastuszek Newsy 7 18-04-13 23:43
Pomoc w sprawie treningu Maxy Trening bokserski 27 30-12-12 12:31
Fonfara i Johnson na treningu medialnym przed piątkowym starciem [VIDEO] Paweł Rozmytański Newsy 9 12-07-12 12:07
Foto: Duchowy przywódca odwiedza pacmana na treningu Wiechu Newsy 2 15-05-12 18:53
Video: Migawki z treningu Miguela Cotto Wiechu Newsy 0 10-04-12 22:19


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.