stare 29-06-13, 19:04   #11 (permalink)
champion
  
 
Avatar Rollins
 
Zarejestrowany: Jun 2010
Postów: 7154
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Taszun Zobacz post
eee tam. zawsze slysze ze nie trenuj sam, idz do klubu.nawyki-pierdoly.
kto powiedzial ze on chce bokserem zostac???!!!
a podstawowa jedna sprawa. niech mi ktos wytlumaczy jak to jest ze jest sobie bokser amatorski i przechodzi na zawodostwo i czesto trzeba go uczyc podstaw. robic korekte itp trenerzy zawodowi o tym mowia do kamer.

Przeciez sami bokserzy ktorzy juz gdzies pojechali,cos zobaczyli mowia glosno do kamer ze nie ma w Polsce trenerow!!!

odpowiedzi tego typu sa bezsensu. niby to ma pokazywac ze ten co radzi ma elementarna wiedze. typowa odpowiedz w naszym kraju i ogolnie. chcesz czegos sie nauczyc idz do "" specjalisty"" ktory dostal dyplom inaczej wszystko zle zrobisz.
Jeszcze chlopak nic nie pokazal juz zle bo sam cwiczysz sam uczyles sie jezdzic samochodem,motocyklem, sam uczyles sie gotowac, i nie powiem co jeszcze. a wlasnie- teraz urzedowo mlodych chca nauczyc ..... a juz nie powiem co . reszta juz po szkole nie jest wyedukowana i nie umie!!!!
szablonowo panowie idziecie przez swiat
lud jewropejski

a jak sobie wlacze jak Vitor Belfort pokazuje techniki bokserskie to zle?? musi stac obok pan henio i ciagle gadac zle!,zle! jeszcze raz!

na starcie u malolata mozna zabic chec do treningu,pracy,dyscypliny. jak potrenuje sam i go to wciagnie to sam bedzie chcial to zweryfikowac i isc do klubu sie sprawdzic!!

chlop moze ze wsi gdzie psy dupami szczekaja a ci idz do klubu. najlepiej jedz do warszawy ci to maja dyplomow i medali!!!
lewicowy beton!!!
Zawsze uważałem Cię za bystrego gościa, ale nie wiedziałem, że potrafisz tak błysnąć inteligencją (bez zbity).

Sama prawda

Tak dodam, że jeśli ktoś ma talent, to raczej nie będzie musiał się uczyć (a jeśli już, to szybko załapie) np jak się prawidłowo zadaje ciosy.
Jeżeli ktoś talentu nie ma, jest nieudacznikiem, to nawet najlepszy trener nic z niego nie wydusi.
PS Bo w sumie nie ma jednej, jedynie słusznej, najprawidłowszej reguły na to (i inne sprawy bokserskie).

PPS Jeśli ktoś nie ma talentu do gry na pianinie, to najlepsza szkoła, najlepszy nauczyciel go tego nie nauczy. Na pewno nie zrobi mistrza.

Rollins jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 29-06-13, 19:45   #12 (permalink)
V.I.P
  
 
Avatar eMCe
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 2073
Nominowany 19 razy w 4 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

Ja tram was wszystko pwoeiem, ale jutro. Nie czytam teraz waszuycyh postów, ale powiem teraz jedno. Chłopaków będę szlifował pod kątem fizycznym, ich techniki nie będę ruchał. Lepiej żeby do klubu poszli jako bestie mega silne i kondycyjnie nie do zajechania jak VW Goldy, prawda>
eMCe jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 29-06-13, 20:07   #13 (permalink)
champion
  
 
Avatar Taszun
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Postów: 4654
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

o emce najebol sie przy sobocie
Taszun jest teraz aktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-06-13, 13:06   #14 (permalink)
champion
  
 
Avatar Rollins
 
Zarejestrowany: Jun 2010
Postów: 7154
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Taszun Zobacz post
o emce najebol sie przy sobocie
A Ward przyjarał
Oczywiście ten nasz, forumowy
Rollins jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-06-13, 13:15   #15 (permalink)
champion
  
 
Avatar Endrjus
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Postów: 4007
Nominowany 47 razy w 6 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 4
Domyślnie

Łatwo się mówi idź do klubu jak się mieszka na wypizdowie. U mnie w promieniu 40km nie ma nic, mieszkałem przez rok w 80tys mieście i też żadnego normalnego klubu jedynie jakaś prywatna szkoła gdzie większość trenuje muai thai. Wg. mnie przy odrobinie chęci nawet na worku można się czegoś nauczyć.
Endrjus jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-06-13, 17:37   #16 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 6
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Ludzie wyluzujcie. My nie chcemy być zadnymi zawodowcami. Mieszkamy w 15 tyś "mieście" gdzie nie ma zadnego klubu. Poprostu jak by ktoś mógł nam napisać jakiś dobry plan tak jak prosiłem w poście. Dla nas technika nie jest aż tak ważna bo trenujemy tylko rekreacyjnie.

Wiec proszę nie spinać sie.
Dzięki.
z1pQ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-06-13, 17:42   #17 (permalink)
V.I.P
  
 
Avatar eMCe
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 2073
Nominowany 19 razy w 4 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

O k. Wybaczcie chłopaki wczoraj imieniny brata miałem

z1pQ

Jak trenowaliście dotychczas?
eMCe jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-06-13, 18:02   #18 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 6
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

treningiem na mase.
ponniedzialek:
-Klata, bic,
wtorek:
-nogi
sroda:
-wolne
czwartek:
-triceps, barki
piatek:
-plecy, przedramiona

w miedzyczasie łydki.
z1pQ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-06-13, 18:37   #19 (permalink)
V.I.P
  
 
Avatar eMCe
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 2073
Nominowany 19 razy w 4 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

Czyli split. To ja na początek popracowałbym jeszcze na siłowni innym systemem, żeby zrobić dobrą bazę pod boks czy inny sport walki.
eMCe jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 30-06-13, 18:43   #20 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Jun 2013
Postów: 6
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

czytałem gdzies a tak zwanych stacjach.
1. Przysiady ze sztangą (obciążenie 100% masy ciała) 10 powtórzeń.
2. Martwy ciąg (obciążenie 100% masy ciała) 10 powtórzeń.
3. Wyciskanie stojąc przed głową (obciążenie 25% masy ciała) 10 powtórzeń.
4. Podciąganie na drążku (nachwytem) 10 powtórzeń.
5. Pompki na poręczach 10 powtórzeń.

co o tym myslicie?
z1pQ jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Komentarzy Ostatni post / autor
Hipotetyczny plan Miquela Cotto Adrian Golec Newsy 4 21-09-12 13:43
Video: Obóz treningowy Władimira Kliczki Wiechu Newsy 1 06-07-12 13:22
Roach wyjawił plan taktyczny dla Khana na walkę z Petersonem Tomasz Ślęzak Newsy 14 04-04-12 12:57
Guillermo Jones zaczyna obóz treningowy, celuje w Lebiediewa Mateusz Wajs Newsy 8 05-01-12 22:29
Schaefer układa plan dla czołówki wagi junior półśredniej Adrian Golec Newsy 2 17-01-11 21:22


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 12:51.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.