stare 25-01-13, 10:52   #1 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Trening na worku w domu , rozpiska

Witam
Mogłbym kogos prosic o rozpisanie tygodniowego treningu na worku (chodzi o 3 dni treningu, gdyz nie mam czasu na wiecej). Sprzet jaki posiadam to worek , rekawice . Wiec do tego jedynie co dojdzie to przysiady , brzuszki , pompki i wszelkiego rodzaju cwieczenia . Dodam jeszcze ze ogolny zarys treningu mam gdyz kilka walk w amatorstwie zaliczyłem to i te 2 lata sie trenowalo, technika została , jedynie kondycja sie ze mna pozegnała Szukałem troche na google ale nie ma jakis konkretow na ten temat , bardziej ludzie pytaja o technike a to akurat mam opanowane.

Chodzi mi o ilosc,czas rund i odpoczynkow , i jak ( i kiedy ) szybkosc , sile , wytrzymalosc .
Napiszcie jak cwiczycie bede wdzieczny .

18 lat , 72 kg , 190 cm
Tak, tak, tak , jestem chudy ale jestem przekonania ze masa przyjdzie z wiekiem/z treningiem.

Oscer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 25-01-13, 11:08   #2 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 6917
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Walki amatorskie mowisz... wiec wiesz na 99% lepiej co i jak niz kazdy na tym portalu.
Literatt jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 25-01-13, 11:29   #3 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Moze i masz racje , problem jedynie jest taki ze to były czasy gimnazjum ,pamietam dokladnie cwiczenia na kazda sprawnosc ale nie pamietam dokladnych danych co do ilosci rund itp, wiem ze bez problemu moglbym isc i bic w worek i robilbym to dobrze bo jeszcze calkiem nie dawno uczeszczalem na MT z jakies 8 miechow ale jestem takim czlowiekiem ze lubie miec wszystko na papierze , dokladnie opisane i po prostu stosowac sie do planu . Jak nie dostane odpowiedzi to tak zrobie i sam uloze sobie plan ale mam nadzieje ze ktos na forum o tematycje bokserskiej mi pomoze ( no bez jaj zeby nie bylo tu chociaz jednego aktywnego trenujacego )

14 tys uzytkownikow w tym 300 aktywnych ......
Oscer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 25-01-13, 11:46   #4 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 6917
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Trenujacy jest pewnie niejeden, ale nie przypominam sobie, by udzielal sie tu ostatnio jakis aktywny amator(chyba ze sie maskuje).
Reasumujac, masz wieksze doswiadczenie(skoro jezdziles po zawodach), niz osoby tu piszace. Ja absolutnie nie czulbym sie osoba kompetentna, do tlumaczenia ex amatorom jak cwiczyc na worku, bo w mojej ocenie, Ty powinienes wiedziec to lepiej... duzo lepiej.

ps. A byli trenerzy, czy koledzy z klubu nie pomoga?
Literatt jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 25-01-13, 12:03   #5 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

W takim razie biore sie za to indywidualnie , z pomoca poza internetowa , chociaz wszystkie sugestie jak trenujecie mile widzianie .
Pozdrawiam
Oscer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 26-01-13, 19:46   #6 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Sep 2012
Postów: 983
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

To wczoraj wysłałem temu chłopakowi na priv z miejsca bo tu lubią duzo pisać ale nie na temat podwazajcie pedały
1. Rozgrzewka, pobiegaj, porozciągaj się, możesz poskakać na skakance, zrobić bieg bokserski, musisz się rozgrzać.
2.Bicie ciosów prostych w worek, na początek 2 serie po 1 minucie, w ostatnich 10 s przyspieszasz, przerwa między seriami około 2 min. W następnych tygodniach wydłużaj sobie czas po 30 s, aż dojdziesz do 3 minut na serie, zawsze ostatnie 10 s, przyspieszasz.
3.Bicie ciosów sierpowych i wszystko jak wyżej. 1 min, ostatnie 10 s mocne, 2 serie, aż dojdziesz do 3 minut.
3.Bicie haków na dół tak jak wyżej.
4. Stacja to boksowanie z workiem z użyciem wszystkich rodzai ciosów i też tak zwiększaj, czas, też przyspieszaj w ostatnich 10 sekundach

Po wszystkim rozluźnij się , możesz się porozciągać.
Boksisportywalki jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 28-01-13, 23:18   #7 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Jan 2013
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Miło mi , ze cos sensownego sie znalazło w tym temacie .

Napewno wplote ta rozpiske w ktorys dzien tygodnia , jak potrenuje z miesiac, dwa to postaram sie opisac swoj trening jak najdokladniej aby inni uzytkownicy internetu , nie tylko forum mogli sie o cos zachaczyc , gdyz nasz rodzimy internet jest strasznie ubogi w tego typu informacje .
A jak wiadomo , niestety samo bicie w worek przez x minut nie daje odpowiednich rezultatow , dlateo potrzebny jest jakikolwiek plan .

Pozdro .
Oscer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 14-03-13, 13:44   #8 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Feb 2013
Postów: 32
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

No tutaj ,mogę się zgodzić,samo bicie w worek na dłuższą mete nie da wymiernych efektów,liczy się prawidłowa technika uderzenia,siła no i rzecz jasna cała rozpiska,czyli taki trening powinien być bardzo dobrze zaplanowany. Daj znać jak tam treningi,bo minął ponad miesiąc.
Fightwear_com_pl jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 04-02-18, 16:03   #9 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Sep 2017
Postów: 46
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Jezeli masz do dyspozycji tylko worek i skakanke proponuje na początek możesz robić rundy 2 minutowe i przejść na 3min po 1-2tyg minimum 3x w tygodniu

1. sama praca nóg na rozgrzewkę
2. walka z cieniem
3. jab i podwójny jab do okoła worka
4. kombinacje 1-2 lub 1-2-slip-2 na worku
5. 1-2-3 lub 1-2-3-2 albo 1-3 (głównie chodzi o dodanie sierpowych )
6-9. worek dowolnie tempem walki
10-12 skakanka

po treningu proponuje około 100 do 200 powtórzeń ciągiem ćwiczeń na brzuch np wznosy nog, scyzoryki, brzuski ze skretem tulowia i zwykle wymiennie jak chcesz i zakończenie tego podporem przodem tzw plank 2min

(zamiast skakanki możesz dodać więcej walki z cieniem albo pracy przed lustrem podstaw nigdy za wiele. ) nie uwzglednilem podbrudkowych bo głupio się je bije na zwykłym worku,przydałby się hakowy. nie wiem też co chciałbyś poprawić może wolalbys się skupić bardziej na pracy nóg albo ciosach na korpus czy robieniu siły ciosu lub szybkości ten trening jest bardziej ogólny/wytrzymalosciowy. wiem ze temat stary ale dostał mało odpowiedzi. jeśli ktoś jest zainteresowany chętnie podeślę mu swój 8 tygodniowy plan na którym przerabialem podstawy z workiem i piłka refleksowka
Tankerek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-03-19, 01:29   #10 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Mar 2019
Postów: 1
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Tankerek Zobacz post
Jezeli masz do dyspozycji tylko worek i skakanke proponuje na początek możesz robić rundy 2 minutowe i przejść na 3min po 1-2tyg minimum 3x w tygodniu

1. sama praca nóg na rozgrzewkę
2. walka z cieniem
3. jab i podwójny jab do okoła worka
4. kombinacje 1-2 lub 1-2-slip-2 na worku
5. 1-2-3 lub 1-2-3-2 albo 1-3 (głównie chodzi o dodanie sierpowych )
6-9. worek dowolnie tempem walki
10-12 skakanka

po treningu proponuje około 100 do 200 powtórzeń ciągiem ćwiczeń na brzuch np wznosy nog, scyzoryki, brzuski ze skretem tulowia i zwykle wymiennie jak chcesz i zakończenie tego podporem przodem tzw plank 2min

(zamiast skakanki możesz dodać więcej walki z cieniem albo pracy przed lustrem podstaw nigdy za wiele. ) nie uwzglednilem podbrudkowych bo głupio się je bije na zwykłym worku,przydałby się hakowy. nie wiem też co chciałbyś poprawić może wolalbys się skupić bardziej na pracy nóg albo ciosach na korpus czy robieniu siły ciosu lub szybkości ten trening jest bardziej ogólny/wytrzymalosciowy. wiem ze temat stary ale dostał mało odpowiedzi. jeśli ktoś jest zainteresowany chętnie podeślę mu swój 8 tygodniowy plan na którym przerabialem podstawy z workiem i piłka refleksowka
Ma może ktoś ten 8 tygodniowy trening o którym wspomniał kolega Tankerek?
eLeMeNtzYcIa jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Komentarzy Ostatni post / autor
Trening Spartakusa: więcej mięśni, lepsza rzeźba (Men's Health) luki29 Ćwiczenia 0 05-10-11 20:04
Jason Statham: trening pełen adrenaliny (Men's Health) luki29 Ćwiczenia 5 04-10-11 07:30
Gerard Butler: spartański trening gwiazdy "300" (Men's Health) luki29 Ćwiczenia 0 02-10-11 16:18


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.