boks, forum, zobacz

boks, forum, zobacz (http://www.boxing.pl/forum/)
-   Trening bokserski (http://www.boxing.pl/forum/trening-bokserski/)
-   -   Trening na worku w domu , rozpiska (http://www.boxing.pl/forum/trening-bokserski/19582-trening-na-worku-w-domu-rozpiska.html)

Oscer 25-01-13 09:52

Trening na worku w domu , rozpiska
 
Witam
Mogłbym kogos prosic o rozpisanie tygodniowego treningu na worku (chodzi o 3 dni treningu, gdyz nie mam czasu na wiecej). Sprzet jaki posiadam to worek , rekawice . Wiec do tego jedynie co dojdzie to przysiady , brzuszki , pompki i wszelkiego rodzaju cwieczenia . Dodam jeszcze ze ogolny zarys treningu mam gdyz kilka walk w amatorstwie zaliczyłem to i te 2 lata sie trenowalo, technika została , jedynie kondycja sie ze mna pozegnała :laugh: Szukałem troche na google ale nie ma jakis konkretow na ten temat , bardziej ludzie pytaja o technike a to akurat mam opanowane.

Chodzi mi o ilosc,czas rund i odpoczynkow , i jak ( i kiedy ) szybkosc , sile , wytrzymalosc .
Napiszcie jak cwiczycie bede wdzieczny .

18 lat , 72 kg , 190 cm
Tak, tak, tak , jestem chudy ale jestem przekonania ze masa przyjdzie z wiekiem/z treningiem.

Literatt 25-01-13 10:08

Walki amatorskie mowisz... wiec wiesz na 99% lepiej co i jak niz kazdy na tym portalu.

Oscer 25-01-13 10:29

Moze i masz racje , problem jedynie jest taki ze to były czasy gimnazjum ,pamietam dokladnie cwiczenia na kazda sprawnosc ale nie pamietam dokladnych danych co do ilosci rund itp, wiem ze bez problemu moglbym isc i bic w worek i robilbym to dobrze bo jeszcze calkiem nie dawno uczeszczalem na MT z jakies 8 miechow ale jestem takim czlowiekiem ze lubie miec wszystko na papierze , dokladnie opisane i po prostu stosowac sie do planu . Jak nie dostane odpowiedzi to tak zrobie i sam uloze sobie plan ale mam nadzieje ze ktos na forum o tematycje bokserskiej mi pomoze ( no bez jaj zeby nie bylo tu chociaz jednego aktywnego trenujacego )

14 tys uzytkownikow w tym 300 aktywnych ......

Literatt 25-01-13 10:46

Trenujacy jest pewnie niejeden, ale nie przypominam sobie, by udzielal sie tu ostatnio jakis aktywny amator(chyba ze sie maskuje).
Reasumujac, masz wieksze doswiadczenie(skoro jezdziles po zawodach), niz osoby tu piszace. Ja absolutnie nie czulbym sie osoba kompetentna, do tlumaczenia ex amatorom jak cwiczyc na worku, bo w mojej ocenie, Ty powinienes wiedziec to lepiej... duzo lepiej.

ps. A byli trenerzy, czy koledzy z klubu nie pomoga?

Oscer 25-01-13 11:03

W takim razie biore sie za to indywidualnie , z pomoca poza internetowa , chociaz wszystkie sugestie jak trenujecie mile widzianie .
Pozdrawiam

Boksisportywalki 26-01-13 18:46

To wczoraj wysłałem temu chłopakowi na priv z miejsca bo tu lubią duzo pisać ale nie na temat podwazajcie pedały
1. Rozgrzewka, pobiegaj, porozciągaj się, możesz poskakać na skakance, zrobić bieg bokserski, musisz się rozgrzać.
2.Bicie ciosów prostych w worek, na początek 2 serie po 1 minucie, w ostatnich 10 s przyspieszasz, przerwa między seriami około 2 min. W następnych tygodniach wydłużaj sobie czas po 30 s, aż dojdziesz do 3 minut na serie, zawsze ostatnie 10 s, przyspieszasz.
3.Bicie ciosów sierpowych i wszystko jak wyżej. 1 min, ostatnie 10 s mocne, 2 serie, aż dojdziesz do 3 minut.
3.Bicie haków na dół tak jak wyżej.
4. Stacja to boksowanie z workiem z użyciem wszystkich rodzai ciosów i też tak zwiększaj, czas, też przyspieszaj w ostatnich 10 sekundach

Po wszystkim rozluźnij się , możesz się porozciągać.

Oscer 28-01-13 22:18

Miło mi , ze cos sensownego sie znalazło w tym temacie .

Napewno wplote ta rozpiske w ktorys dzien tygodnia , jak potrenuje z miesiac, dwa to postaram sie opisac swoj trening jak najdokladniej aby inni uzytkownicy internetu , nie tylko forum mogli sie o cos zachaczyc , gdyz nasz rodzimy internet jest strasznie ubogi w tego typu informacje .
A jak wiadomo , niestety samo bicie w worek przez x minut nie daje odpowiednich rezultatow , dlateo potrzebny jest jakikolwiek plan .

Pozdro .

Fightwear_com_pl 14-03-13 12:44

No tutaj ,mogę się zgodzić,samo bicie w worek na dłuższą mete nie da wymiernych efektów,liczy się prawidłowa technika uderzenia,siła no i rzecz jasna cała rozpiska,czyli taki trening powinien być bardzo dobrze zaplanowany. Daj znać jak tam treningi,bo minął ponad miesiąc.

Tankerek 04-02-18 15:03

Jezeli masz do dyspozycji tylko worek i skakanke proponuje na początek możesz robić rundy 2 minutowe i przejść na 3min po 1-2tyg minimum 3x w tygodniu

1. sama praca nóg na rozgrzewkę
2. walka z cieniem
3. jab i podwójny jab do okoła worka
4. kombinacje 1-2 lub 1-2-slip-2 na worku
5. 1-2-3 lub 1-2-3-2 albo 1-3 (głównie chodzi o dodanie sierpowych )
6-9. worek dowolnie tempem walki
10-12 skakanka

po treningu proponuje około 100 do 200 powtórzeń ciągiem ćwiczeń na brzuch np wznosy nog, scyzoryki, brzuski ze skretem tulowia i zwykle wymiennie jak chcesz i zakończenie tego podporem przodem tzw plank 2min

(zamiast skakanki możesz dodać więcej walki z cieniem albo pracy przed lustrem podstaw nigdy za wiele. ) nie uwzglednilem podbrudkowych bo głupio się je bije na zwykłym worku,przydałby się hakowy. nie wiem też co chciałbyś poprawić może wolalbys się skupić bardziej na pracy nóg albo ciosach na korpus czy robieniu siły ciosu lub szybkości ten trening jest bardziej ogólny/wytrzymalosciowy. wiem ze temat stary ale dostał mało odpowiedzi. jeśli ktoś jest zainteresowany chętnie podeślę mu swój 8 tygodniowy plan na którym przerabialem podstawy z workiem i piłka refleksowka

eLeMeNtzYcIa 16-03-19 00:29

Cytat:

Napisał Tankerek (Post 556471)
Jezeli masz do dyspozycji tylko worek i skakanke proponuje na początek możesz robić rundy 2 minutowe i przejść na 3min po 1-2tyg minimum 3x w tygodniu

1. sama praca nóg na rozgrzewkę
2. walka z cieniem
3. jab i podwójny jab do okoła worka
4. kombinacje 1-2 lub 1-2-slip-2 na worku
5. 1-2-3 lub 1-2-3-2 albo 1-3 (głównie chodzi o dodanie sierpowych )
6-9. worek dowolnie tempem walki
10-12 skakanka

po treningu proponuje około 100 do 200 powtórzeń ciągiem ćwiczeń na brzuch np wznosy nog, scyzoryki, brzuski ze skretem tulowia i zwykle wymiennie jak chcesz i zakończenie tego podporem przodem tzw plank 2min

(zamiast skakanki możesz dodać więcej walki z cieniem albo pracy przed lustrem podstaw nigdy za wiele. ) nie uwzglednilem podbrudkowych bo głupio się je bije na zwykłym worku,przydałby się hakowy. nie wiem też co chciałbyś poprawić może wolalbys się skupić bardziej na pracy nóg albo ciosach na korpus czy robieniu siły ciosu lub szybkości ten trening jest bardziej ogólny/wytrzymalosciowy. wiem ze temat stary ale dostał mało odpowiedzi. jeśli ktoś jest zainteresowany chętnie podeślę mu swój 8 tygodniowy plan na którym przerabialem podstawy z workiem i piłka refleksowka

Ma może ktoś ten 8 tygodniowy trening o którym wspomniał kolega Tankerek?


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.