boks, forum, zobacz
Wróć   boks, forum, zobacz > BoxingForum > Trening bokserski

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj    




Komentarz
 
Narzędzia wątku Wygląd

stare 11-03-12, 10:38   #1 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Feb 2012
Postów: 4
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie zrzucenie wagi bez utraty miesni. trening

Witam. Trenuje boks od grudnia 2011, czyli teraz zaczyna sie 4 miesiac. Od tego czasu zrzucilem z 82kg do 79kg przy wzroscie 178. wedlug mnie jest to stanowczo za malo, i trwalo to zbyt dlugo. Chcialbym przez najblizszy miesiac zrzucic 4kg zeby wazyc 75kg, ale rownoczesnie nie chcialbym utracic miesni. Chce pozbyc sie tluszczu, ktorego mam duzo w okolicach brzucha, ud. Sam trening i uwazanie na to co sie je nie przynosilo oczekiwanych efektow. 3kg w 3 miesiace to zbyt malo. Gosciu od wfu (nie trener) powiedzial na poczatku ze utrata wagi bedzie wolna bo beda rosly miesnie. Czy to prawda ? w takim razie czemu nie spalal sie tluszcz z brzucha ? Moje pytania to jak zrzucic te 4kg w miesiac bez utarty sily i miesni, oraz jak zgubic fat z brzucha. Zastosowac jakas specjalna diete ? jak tak to jaka ? dodam ze nie moge za bardzo szalec z tymi dietami bo gotuje mama a ja nawet jajek nie potrafie zrobic. Czy moze spokojnie zostawic wszystko tak jak jest a te 4kg znowu spadnie w 4 miesiace.

czyli podsumowujac:
trenujac 3 razy w tygodniu w pon sr piatek boks
-jaka diete zastosowac zeby zgubic fat ?
-jakie cwiczenia robic w dni bez treningu ?
mam do dyspozycji hantle

escobar jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 11:21   #2 (permalink)
champion
  
 
Avatar Rockefeller
 
Zarejestrowany: May 2009
Postów: 5633
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał escobar Zobacz post
czyli podsumowujac:
trenujac 3 razy w tygodniu w pon sr piatek boks
-jaka diete zastosowac zeby zgubic fat ?
-jakie cwiczenia robic w dni bez treningu ?
mam do dyspozycji hantle
Z dieta zalezy czy masz tyle czasu by jej dokladnie przestrzegac i kasy, napewno poradze wykluczyc tluszcz z posiłków, zastapic go posiłkami majacym duza zawartosc białka, pic duzo wody, zadnej coli czy innych słodzonych napojów.
Oczywiscie brzuszki codziennie, akurat ta partie mozna meczyc codziennie 6 weidera polecam, daje w kosc. No i biegac
Rockefeller jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 17:07   #3 (permalink)
champion
  
 
Avatar ArchieMoore
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Петропавловск-Камчатский
Postów: 3464
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał escobar Zobacz post
Witam. Trenuje boks od grudnia 2011, czyli teraz zaczyna sie 4 miesiac. Od tego czasu zrzucilem z 82kg do 79kg przy wzroscie 178. wedlug mnie jest to stanowczo za malo, i trwalo to zbyt dlugo. Chcialbym przez najblizszy miesiac zrzucic 4kg zeby wazyc 75kg, ale rownoczesnie nie chcialbym utracic miesni. Chce pozbyc sie tluszczu, ktorego mam duzo w okolicach brzucha, ud. Sam trening i uwazanie na to co sie je nie przynosilo oczekiwanych efektow. 3kg w 3 miesiace to zbyt malo. Gosciu od wfu (nie trener) powiedzial na poczatku ze utrata wagi bedzie wolna bo beda rosly miesnie. Czy to prawda ? w takim razie czemu nie spalal sie tluszcz z brzucha ? Moje pytania to jak zrzucic te 4kg w miesiac bez utarty sily i miesni, oraz jak zgubic fat z brzucha. Zastosowac jakas specjalna diete ? jak tak to jaka ? dodam ze nie moge za bardzo szalec z tymi dietami bo gotuje mama a ja nawet jajek nie potrafie zrobic. Czy moze spokojnie zostawic wszystko tak jak jest a te 4kg znowu spadnie w 4 miesiace.

czyli podsumowujac:
trenujac 3 razy w tygodniu w pon sr piatek boks
-jaka diete zastosowac zeby zgubic fat ?
-jakie cwiczenia robic w dni bez treningu ?
mam do dyspozycji hantle
Ogolnie co do cwiczen Ci nie odpowiem, bo nie czuje sie( jako osoba nie ćwiczaca ) upowazniony, choc jak dla mnie to tylko trening areobowy (tlenowy) i zaden inny, zadne idiotyczne brzuszki , pasy, ktore dadza ci tyle ile umarłemu kadzidło w tej kwestii. Chociaz lepsze to niz siedzenie i wpiepszanie chrupek \

Co do Pana wuefisty to nie zaprzataj sobie głowy . Wracajac do rzeczy, tłuszczu nie da sie spalić bez utraty mieśni, nie jest to mozliwe u sportowców z najwyzszego topu, a co dopiero u ciebie, oni stosuja najnowsze wynalazki , antykatoboliczne, do utrzymania dodatniego bilansu azotowego, sterydy, suplemnenty, srodki zwiekszajace transport tlenu, przyspieszajace matabolizm itp. a i tak traca te miesnie Cociaz pewno 10x mniej niz stracisz ty czy ja bym stracił. Trzeba sobie powiedziec tak, tłuszcz z brzucha i dupy bedzie ostatnim tłuszczem który stracisz, tak jak u kobiet analogicznie z bioder i ud. Wpierw bedziesz miał chude rece, szyje, nogi, twarz , itp. datego zawsze powtarzam , raz sie zapierdolisz tłuszczem to masz przejebane. Wyjasnic sobie trzeba ze komórki tłuszczowe, jak juz raz sie roztyjesz jak świnia, nie znikaja, to dziala i w druga strone , one sie tak łatwo tez nie buduja, ale to wszysto zalezy indywidualnie od genów.Najpierw kom. tuszcz. wchłaniaja wode lub ja traca, wiec widzimy ze chudniemy albo tyjemy na tej tkance, ale do spalenia (usuniecia) adipocytów, bardzo daleka droga. Tłuszcze rozkładaja sie w procesie hyrdolizy,a moment w którym sie ona zaczyna jest równiez bardzo indywiduanlny i zalezy od predyspozycji genetycznych. Hydroliza tłuszczów to jedna z koncowych faz pozyskiwania energi w organizmie, wiec samo to juz mówi , że cieżko bedzie ja rozpoczać, najpierw to musisz wykorzystać całe ATP z miesni, co akurat problemem nie jest, poźniej musisz utrzymywac wysiłek tlenowy jeszcze tyle zeby wykorzystac całe zapasy glikogenu z wątroby, potem zacznie spadac poziom cukru we krwi i przy dalszym wysiłku organizm ( w zaleznosci własnie od predyspozycji genetycznych, składu ilosciowego masy ciała, od poziomu hormonów przede wszystkim kortyzolu i androgenów) uruchomi proces katabolizmu mieśni i tłuszczów, a własnie ile bedzie z tego tłuszczu a ile z miesni pozyskiwanej energii to zalezy od w.w. hormonów. Potem juz tylko biegasz dalej , a watroba zajmuje sie reszta. Jak zapoczatkowac proces spalania tłuszczu, niema lepszego niz intensywny bieg, fakt ze niektorzy mowia rower, basen, bo nie obciaza stawow, bo to bo sramto, ale tam nie spalisz tylu kalori ile w nieoszukanym biego przez poltorej h z oczami na wierzchu. No niestety bieg to forma aktywnosci w ktorej czlowiek jest najbardziej wyspecjalizowany i przystosowany prez nature, pracuje tu kazdy miesien , nawet twarz bez zadnych oszustw, nie tak jak na rowerze. Jak to zrobic sprawa wyglada prosto, zauszmy idziesz biegac o 19.00, od godziny 16.00 nie żrysz absolutnie nic, jedynie woda , herbata, kawa, oczywiscie bez cukru (jego wogole nie jesz nigdy) i o 19.00 z pustym zoladkiem (najlepiej zeby burczało) idziesz biegac, sportowcy przed takim biegiem w miazdzacej wiekszosci robia tak, ale na godzine / pół przed biegiem pija białko, albo jedza posiłek tylko i wylacznie z samego białka, albo aminokwasy, zeby ograniczyc katabolizm miesni, ale ty lepiej tego nie rob, oni wala tyle hormonów w siebie ze ty dostaniesz sraki po tym białku i biegu. Ale przed biegiem powiedzmy zjedz chociaz 1 jako i 1 białko , albo malutkiego szejka wypij i idz biegac. Oczywiscie bieg bez popijania debilnych soczków , powerreadów, małpendew i innego gówna. Pjesz wode ile chcesz, bieg oczywiscie bez przerw i zatrzymywania sie, jak sie zmeczysz, mozesz przełaczyc na 3 min na tryb szybkiego marszu i biegasz tak z ponad godzine, z tetnem areobowym , czyli cały czas masz utrzymywac tetno 65-75% swojego maksymalnego, sportowcy maja takie co im mierzy i pipczy jak sie opierdalaja zabardzo, ale ty mozesz sobie mierzyc palcem ilosc udarzen w ciagu 10 sek i pomnozyc to przez 6, jak poczujesz ze zabardzo sie opiepszasz. Tetno max. (ktorego nie wolno przekraczac) liczy sie 220-wiek, czyli jak masz 20lat to jak biegasz to nie ma ci spadac ponizej 130 uderzen na minute. No i biegasz , wracasz, odpoczywasz 30 min i cos jesz, a ze jestes po biegu, robisz spalanie i idzie noc, to tez tylo białko A w poprzednim temacie masz jak sie powinno jesc.
ArchieMoore jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 17:11   #4 (permalink)
Redaktor Boxing.pl
  
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 31281
Nominowany 269 razy w 112 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 23
Domyślnie

10 posiłków dziennie!!! Suma kalorii taka jak dotychczas. Zsumuj wszystko i podziel na 10.. Wychodzi co godzinę i kilka minut mała przekąska. Proporcje (białka i tłuszcze) do (węglowodanów) w stosunku 40/60...

Pierwszy tuż po wstaniu, ostatni max godzinę przed snem.. Nigdy nie bądź głodny!

Efekt gwarantowany! Jakby waga po tygodniu się nie ruszyła, zachowaj 10 "posiłków" nieco ograniczając kalorie.. Rozpędzisz metabolizm do niespotykanych prędkości
Adrian Golec jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 17:17   #5 (permalink)
Redaktor Boxing.pl
  
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 31281
Nominowany 269 razy w 112 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 23
Domyślnie

Cytat:
Napisał ArchieMoore Zobacz post
datego zawsze powtarzam , raz sie zapierdolisz tłuszczem to masz przejebane. Wyjasnic sobie trzeba ze komórki tłuszczowe, jak juz raz sie roztyjesz jak świnia, nie znikaja
Niestety.. dla wielu.., ale to prawda!!
Adrian Golec jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 17:21   #6 (permalink)
Redaktor Boxing.pl
  
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 31281
Nominowany 269 razy w 112 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 23
Domyślnie

Archie..tak z ciekawości, skąd ty to wiesz...?
Adrian Golec jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 17:27   #7 (permalink)
champion
  
 
Avatar ArchieMoore
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Петропавловск-Камчатский
Postów: 3464
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Adrian Golec Zobacz post
Archie..tak z ciekawości, skąd ty to wiesz...?
interesuje sie ludzkim ciałem byłem rok na Akademi Medycznej i teraz załuje ze uciekłem trudno sie mówi
ArchieMoore jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 18:04   #8 (permalink)
contender
  
 
Avatar Nelson
 
Zarejestrowany: Aug 2010
Postów: 1420
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Archie, duża wiedza. Z własnego doświadczenia wiem, że kilka kilo można zrzucić w parę dni i to bez wykonywania żadnych ćwiczeń. Jak jest się w np. 5-dniowym ostrym cugu alkoholowym, i przez ten czas je się tyle ile w normalnym trybie przez jeden dzień, to na wadze traci się sporo. Sam mam brzuch i jak stanę profilem do lustra to jest on ewidentnie widoczny, tak po kilku dniach ostrej balangi, jest płaski. I to mi się nawet podoba. Niestety wkrótce wszystko wraca do normy.

Natomiast nie wiem, czy w ten sposób spala się bardziej mięśni, czy tłuszcz.
Nelson jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 18:20   #9 (permalink)
Redaktor Boxing.pl
  
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 31281
Nominowany 269 razy w 112 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 23
Domyślnie

Cytat:
Napisał Nelson Zobacz post
Archie, duża wiedza. Z własnego doświadczenia wiem, że kilka kilo można zrzucić w parę dni i to bez wykonywania żadnych ćwiczeń. Jak jest się w np. 5-dniowym ostrym cugu alkoholowym, i przez ten czas je się tyle ile w normalnym trybie przez jeden dzień, to na wadze traci się sporo. Sam mam brzuch i jak stanę profilem do lustra to jest on ewidentnie widoczny, tak po kilku dniach ostrej balangi, jest płaski. I to mi się nawet podoba. Niestety wkrótce wszystko wraca do normy.

Natomiast nie wiem, czy w ten sposób spala się bardziej mięśni, czy tłuszcz.
w 5 dni traci się głównie wodę, potem ewentualnie mięśnie w przypadku, gdy się nie je.. - katabolizm. Tłuszcz zawsze jest na końcu..
Adrian Golec jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-03-12, 18:59   #10 (permalink)
champion
  
 
Avatar ArchieMoore
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Петропавловск-Камчатский
Postów: 3464
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

A tu na szybko mamy
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

ArchieMoore jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Komentarzy Ostatni post / autor
Bracia Kliczko jednym z czynników "degrengolady" obecnej wagi ciężkiej Adrian Golec Publicystyka 36 25-01-12 21:24
Trening Spartakusa: więcej mięśni, lepsza rzeźba (Men's Health) luki29 Ćwiczenia 0 05-10-11 19:04
Jason Statham: trening pełen adrenaliny (Men's Health) luki29 Ćwiczenia 5 04-10-11 06:30
Cień wielkiego Roya Jonesa sprawdzianem poziomu wagi cruiser Adrian Golec Newsy 27 28-04-11 14:11
Przereklamowani, nieprzereklamowani pięściarze wagi ciężkiej Adrian Golec Publicystyka 1 06-08-10 13:06


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:21.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.