stare 20-06-07, 10:03   #71 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Postów: 933
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Mi się wydaje, że jest to "tattoo forearm" -
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie


zzzz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 20-06-07, 11:35   #72 (permalink)
contender
  
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 1065
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Briggs ma fajny ten tatuaz , zzzz jak znalesc tatuaz w tym miejscu jak to nazwac???
Widzę, że ktoś tu jest z gramatyką na bakier i po co dajesz tyle pytajników ?!.
P.S. Te czaszki są fajne.
Eradicator jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 20-06-07, 11:42   #73 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Jan 2007
Skąd: Szczecin
Postów: 712
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Ma ktos wiecej zdiec tatuazu Briggsa ? I wie ktos czy on cos oznacza czy to taki sobie wzorek ?
Remfild jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 21-06-07, 03:39   #74 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Apr 2005
Postów: 2926
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Eradicator
Cytat:
Briggs ma fajny ten tatuaz , zzzz jak znalesc tatuaz w tym miejscu jak to nazwac???
Widzę, że ktoś tu jest z gramatyką na bakier i po co dajesz tyle pytajników ?!.
P.S. Te czaszki są fajne.
nie przywiazuje wielkiej wagi a poza tym od 3 lat nie mieszkam w polsce , wiec uzywam angielskiego wiecej niz polskiego , wiec moge robic bledy , jezeli ci to przeszakdza to przepraszam a tobie zzzz dziekuje za ForeArm!
Iniemamocny jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 21-06-07, 09:01   #75 (permalink)
contender
  
 
Zarejestrowany: Feb 2007
Postów: 1065
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

OK, no problem . Po prostu to zdanie dziwnie wyglądało.
Eradicator jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:18.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.