stare 06-02-06, 22:57   #31 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Warszawa/Piastów
Postów: 1581
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

[Kliczko] "moze byc zardzewialy jak niemalowany od kilku lat znak drogowy".

pan_majer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 02:58   #32 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Łuków
Postów: 227
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

A oto dwa dostrzeżone przez mnie porównania, błyskotliwe jak zawsze, Kostyry podczas walki Kliczko vs Byrd

1) Byrdowi trener jest tak potrzebny jak Einsteinowi nauczyciel matematyki
2) (nie pamiętam dokładnie co :D ) jest zardzewiałe jak sprowadzane przez Polaków samochody z Niemiec
imported_przemkas jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 11:46   #33 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Kołobrzeg
Postów: 549
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Nie ma co się oszukiwać Kostyra to jest naprawdę człowiek którego aż miło posłuchać :grin: Zna się na boksie jak mało kto :!: a te jego porównania i cytaty to naprawdę przejdą do legendy :D Najlepsze jest to że nigdy głupot raczej nie gada zawsze powie coś śmiesznego ale zarazem interesującego a to świadczy o jego inteligencji :!: no chyba że wdcześniej sobie to wszystko na kartkach wypisuje :D w co wątpie :!:
R@faluzo jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 11:56   #34 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: Sep 2005
Postów: 1888
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał przemkas
A oto dwa dostrzeżone przez mnie porównania, błyskotliwe jak zawsze, Kostyry podczas walki Kliczko vs Byrd

1) Byrdowi trener jest tak potrzebny jak Einsteinowi nauczyciel matematyki
2) (nie pamiętam dokładnie co :D ) jest zardzewiałe jak sprowadzane przez Polaków samochody z Niemiec
To chyba szlo tak:"Byrd w zeszlym roku stoczyl zaledwie jedna walke stad pojawily sie opinie ze moze byc zardzewialy jak sprawadzane przez Polakow samochody z Niemiec" :D
Hillowh2 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 12:06   #35 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Warszawa/Piastów
Postów: 1581
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

no i jeszce nie nalezy zapominac, ze "Byrd okopal sie w obronie, jak Francuzi na linii Maginote'a"

exclusive Kostyra collection:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

pan_majer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 13:51   #36 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Jan 2006
Skąd: Poznań
Postów: 216
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał pan_majer
no i jeszce nie nalezy zapominac, ze "Byrd okopal sie w obronie, jak Francuzi na linii Maginote'a"

exclusive Kostyra collection:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

:D :D :D tekst miesiąca hheheheheh
Robert E. Lee Prewitt jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 20:17   #37 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Jul 2005
Skąd: Łuków
Postów: 227
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał pan_majer
no i jeszce nie nalezy zapominac, ze "Byrd okopal sie w obronie, jak Francuzi na linii Maginote'a"

exclusive Kostyra collection:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

Fajna ta Twoja stronka. Ściągnąłem wszzystkie filmiki i miałem niezły ubaw. :smile:
imported_przemkas jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 23:01   #38 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Wierzejewice/Bydgoszcz
Postów: 4866
Nominowany 5 razy w 1 Temacie
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

Cytat:
Napisał pan_majer
exclusive Kostyra collection:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

panie majerze pozwole sobie dodac twoja strone do mojej bazy linkow. strona nietuzinkowa wiec mysle ze warto aby wiecej ludzi moglo do niej dotrzec. mam nadzieje ze za posrednictwem Boxing Links bedzie to mozliwe 8)
mareno jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 23:26   #39 (permalink)
challenger
  
 
Zarejestrowany: May 2005
Skąd: Warszawa/Piastów
Postów: 1581
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał mareno
Cytat:
Napisał pan_majer
exclusive Kostyra collection:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

panie majerze pozwole sobie dodac twoja strone do mojej bazy linkow. strona nietuzinkowa wiec mysle ze warto aby wiecej ludzi moglo do niej dotrzec. mam nadzieje ze za posrednictwem Boxing Links bedzie to mozliwe 8)
milo mi bedzie.
'strona' to moze za duzo powiedziane, bo nie zamierzam poki co zadnych zmian tam wprowadzac, poza biezacymi aktualizacjami, ktorych liczba w zaleznosci od dyspozycji Andrzeja Ko. waha sie od 1 do 3 na jedna gale TVN plus moze cos jeszcze w KOTV (na Kliczko-Byrd zebraly sie 3 kwiatki).
pan_majer jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 23-04-06, 23:39   #40 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Feb 2005
Skąd: Wierzejewice/Bydgoszcz
Postów: 4866
Nominowany 5 razy w 1 Temacie
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

link juz dodany - zatytuowany jest "Andrzej Kostyra" (jesli chcialbys inaczej daj znac). znajduje sie w "trzeciej czesci" linkow, nad linkiem do The Ring Magazine.
mareno jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.