boks, forum, zobacz
Wróć   boks, forum, zobacz > BoxingForum > Szatnia

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj    




Zamknięty Temat
 
Narzędzia wątku Wygląd

stare 19-08-07, 14:45   #151 (permalink)
champion
  
 
Avatar Thorgal
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 3368
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mikuś
Thorgal bardzo fajny avantar Ciągle sie zastanawiam gdzie widziałem te postaci, ale coś mi wita że są to bohaterowie jakiegoś komiksu który miałem okazje czytac jak byłem mały pikuś :D Czy mam racje :?: :roll:
Dzięki Mikuś :!: Miałeś pewnie na myśli mój stary avatar, ale i tak miło z Twojej strony. Ja z kolei chciałbym mieć taki fajny podpis jak Ty, ale po pierwsze ta opcja na razie nie działa, a po drugie mój typ jest i tak za długi (w jaki sposób Twój przekracza limit 30 znaków :?: )
Cytat:
Napisał Sykes
Pozwolę sobie odpowiedzieć za Thorgala... otóż dobrze kojarzysz, nick i komiks to jest właśnie odpowiedź na Twoje pytanie. Swoją drogą super seria, mam prawie wszystkie jej części (ponad 20 egzemplarzy) i chyba jeszcze długo nikt mnie nie skusi na ich odsprzedaż.
Jakoś przeoczyłem ten temat :sad:, dlatego dobrze, że mogłeś odpowiedzieć za mnie obr53.
Co do serii, tojest to moim zdaniem pod względem rysunków najlepszy komiks realistyczny w historii i jednocześnia klasyka gatunku fantasy. Mam wszystkie odcinki (zbieram od dzieciństwa), a wkrótce ukaże się nowa część, pisana przez innego niż do tej pory scenarzystę (to dobrze, bo poziom fabuły ostatnich odcinków odstawał od tych, które zapewne posiadasz).

Ps. Stary avatar budził skojażenia, a jak z nowym?

Thorgal jest nieaktywny  

stare 19-08-07, 15:17   #152 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Postów: 3682
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Thorgal
Ja z kolei chciałbym mieć taki fajny podpis jak Ty, ale po pierwsze ta opcja na razie nie działa, a po drugie mój typ jest i tak za długi (w jaki sposób Twój przekracza limit 30 znaków :?: )
Poprostu jestem cfaniak :D :D :D hehe
A tak na poważnuie to kiedyś limity były wieksze i można było troche poszalec Nie zmieniałem opisu od tamtej pory i tak mi już zostało
The Executioner jest nieaktywny  

stare 19-08-07, 20:12   #153 (permalink)
champion
  
 
Avatar Thorgal
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 3368
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mikuś
Cytat:
Napisał Thorgal
Ja z kolei chciałbym mieć taki fajny podpis jak Ty, ale po pierwsze ta opcja na razie nie działa, a po drugie mój typ jest i tak za długi (w jaki sposób Twój przekracza limit 30 znaków :?: )
Poprostu jestem cfaniak :D :D :D hehe
A tak na poważnuie to kiedyś limity były wieksze i można było troche poszalec Nie zmieniałem opisu od tamtej pory i tak mi już zostało
Ech, też mam cytat z Tysona, tylko, że k... aż 70 znaków :cry:
Thorgal jest nieaktywny  

stare 19-08-07, 20:24   #154 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Postów: 3682
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Thorgal
Ech, też mam cytat z Tysona, tylko, że k... aż 70 znaków :cry:
Myśle, ze jedyną szansą na dla Twojego opisu jest Stabio W sumie nie mnie to oceniac ale limit 100 słów dawałby wieksze mozliwości zapobiegając jednocześnie nadmiernej ilości tekstu pod postami
The Executioner jest nieaktywny  

stare 19-08-07, 20:43   #155 (permalink)
Super Moderator
  
 
Zarejestrowany: Mar 2005
Postów: 1260
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

W dziale towarzyskie nie ma sensu usuwac postow odbiegajacych od tematu bo to w sumie luzny dzial, ale lepiej przeniescie sie z dyskusja i sugestiami na temat podpisow do problemow zwiazanych z forum, bo tutaj Stabio moze predko nie zajrzec
Bokser jest nieaktywny  

stare 19-08-07, 22:17   #156 (permalink)
champion
  
 
Avatar Thorgal
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 3368
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bokser
W dziale towarzyskie nie ma sensu usuwac postow odbiegajacych od tematu bo to w sumie luzny dzial, ale lepiej przeniescie sie z dyskusja i sugestiami na temat podpisow do problemow zwiazanych z forum, bo tutaj Stabio moze predko nie zajrzec
Ok, prawiliśmy sobie nawzajem uprzejmości a potem jakoś samo wyszło...
Mikuś, może przerzucisz swoją sugestię do tematu z podpisami :?:

Ps. Widzę, że Moderatorzy czuwają nie tylko wtedy gdy mój temperament daje znaćo sobie . To dobrze :!:
Thorgal jest nieaktywny  

stare 19-08-07, 22:22   #157 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Postów: 3682
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Thorgal
Mikuś, może przerzucisz swoją sugestię do tematu z podpisami :?:
Bokser dasz rade przenieśc mojego posta do odpowiedniego tematu :?: :roll:
The Executioner jest nieaktywny  

stare 19-08-07, 22:39   #158 (permalink)
Super Moderator
  
 
Zarejestrowany: Mar 2005
Postów: 1260
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Mikuś
Cytat:
Napisał Thorgal
Mikuś, może przerzucisz swoją sugestię do tematu z podpisami :?:
Bokser dasz rade przenieśc mojego posta do odpowiedniego tematu :?: :roll:
Niestety, albo nie umiem, albo po prostu nie da sie przenosic pojedynczych postow :sad:
Bokser jest nieaktywny  

stare 19-08-07, 22:44   #159 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Jul 2006
Postów: 3682
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Bokser
Niestety, albo nie umiem, albo po prostu nie da sie przenosic pojedynczych postow :sad:
Ok spoko. Już wszystko gra
The Executioner jest nieaktywny  

stare 24-08-07, 20:17   #160 (permalink)
champion
  
 
Avatar Thorgal
 
Zarejestrowany: Jun 2007
Skąd: Wrocław
Postów: 3368
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Mnie się podoba avatar boksera. Pasuje do bacznego oka moderatora :smile: .
Thorgal jest nieaktywny  
Zamknięty Temat

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:31.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.