boks, forum, zobacz

boks, forum, zobacz (http://www.boxing.pl/forum/)
-   Sumplementy (http://www.boxing.pl/forum/sumplementy/)
-   -   Odżywki (http://www.boxing.pl/forum/sumplementy/6349-oda-ywki.html)

marjo0 27-10-09 10:01

Odżywki
 
zakladam(jeśli moderatorzy sie zgodzą) pierwszy temat w tym dziale.
bedziemy omawiać tu skutki,dzialana,porady dotyczące odżywek

marjo0 29-10-09 21:01

Mam 182 cm wzrostu, jakies 77 kg wagi.od ponad miesiaca ostro ćwicze na silowni.potrzebuje nabrac masy a przede wszystkim sily.
nie che byc duzym ocieżałym klockiem a facetem silnym o dobrej rzeźbie.co byście proponowali, jakie suplementy odżywki??
slyszalem o polączeniu kilku kreatyn, odżywka z Olimpu nazywa się MASSACRA.wie ktos cos moze na ten temat?

Bokser 30-10-09 09:56

Pocwicz pol roku, na poczatku wcale nie ostro, bo intensywnosc musi wzrastac wraz ze stazem. Jak teraz zaczniesz na maksa, to jak bedziesz cwiczyl np po roku, dwoch?

Po 6 miesiecach uczciwych treningow i swiadomego odzywiania kup sobie mono, pozniej bardziej zlozone produkty.

marjo0 02-01-10 20:10

ćwicze już 3 mies i widze że pomalu stopuję, jakbym wziął Kreatyne to moze by mi pomoglo.
co o tym sądzicie?

Bokser 02-01-10 21:25

Zmieniasz plan treningowy czy od 3 miechow cwiczysz tak samo?

marjo0 02-01-10 23:20

tak samo, znaczy ciężary dokładam ale ogólnie cykl ćwiczeń i ich rodzaj oraz powtórzenia to to samo

Bokser 03-01-10 00:01

W takim razie nie dziw sie ze nie ma efektow, najwyzszy czas na zmiane cwiczen. Poczatkujacy moga zmieniac nawet co miesiac, gora dwa.

marjo0 03-01-10 00:13

hm no ale troszkę jest cieżko coś wymyśleć bo robię po 5 ćwiczeń na każdą partię mieśni.
np:5 ćwiczeń na biceps i triceps itd
w sumie te ćwiczenia są takie podstawowe.
Np: klatka:
1. na ławeczce(szeroki)
2.potem na hantelkach
3.rozpietki na linkach
4.potem na tkaim jakby atlasie cos podbnego jak rozpietki na rozciąganie klatki
5.wyciskanie na stojąco na takim atlasie to jest bardziej na wąskim

stefanino 16-04-10 12:44

Cytat:

Napisał marjo0 (Post 257449)
hm no ale troszkę jest cieżko coś wymyśleć bo robię po 5 ćwiczeń na każdą partię mieśni.
np:5 ćwiczeń na biceps i triceps itd
w sumie te ćwiczenia są takie podstawowe.
Np: klatka:
1. na ławeczce(szeroki)
2.potem na hantelkach
3.rozpietki na linkach
4.potem na tkaim jakby atlasie cos podbnego jak rozpietki na rozciąganie klatki
5.wyciskanie na stojąco na takim atlasie to jest bardziej na wąskim

to Troszkę za dużo jak na początek, nie wiem czy organizm zdąży się zregenerować, nie myślałeś żeby pogadać z trenerem na siłowni?

Fruktoholik 20-05-10 18:53

Cytat:

Napisał marjo0 (Post 257418)
ćwicze już 3 mies i widze że pomalu stopuję, jakbym wziął Kreatyne to moze by mi pomoglo.
co o tym sądzicie?

Pfff, poszukaj na necie treningu Split.


Po pierwsze trzeba mieć dietę, po drugie dobrze dobrany trening, po trzecie suple takie jak BCAA, Białko, Gainery, Węglowodany i na końcu produkty Kreatynowe.


Jeśli zaczniesz brać kreatynę bez spełnienia pkt Diety i Treningu to nic Ci to nie da.

[Only registered and activated users can see links. Click Here To Register...]


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:23.

Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.