stare 03-11-12, 19:56   #1 (permalink)
contender

Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Jerzyk Super Star

Od dwóch czy trzech dni media nieustannie trąbią o kolejnej gwiazdce polskiego sportu. Tenisista Jerzy Janowicz, który ma niecałe 22 lata już jest w FINALE dosyć prestiżowego turnieju ATP World Tour Masters 1000 w Paryżu. Z kwitkiem odprawił już Kohlschreibera, Cilicia, Murraya ( !!! ), Tipsarevicia i dzisiaj Francuza Simona. Nikt nie ma wątpliwości, że Polak jest w życiowej formie.

Nie znam się jakoś nadzwyczajnie na tenisie, ale kojarzę zawodników, czasami oglądam i w końcu sam kiedyś trenowałem. Jestem pod absolutnym wrażeniem gry naszego... Nie spodziewałem się, że tak szybko wypłynie nam gość z papierami na światową czołówkę męskiego tenisa, gdzie poziom jest nieziemski. Atomowy serwis, rewelacyjne drop-shoty, mocny forehand, nie gorszy backhand.. Wreszcie 203 cm wzrostu i bardzo sprawne poruszanie się po korcie. Robi wrażenie!

Jutro finał z Ferrerem. Nie znam gościa, ale po tym co zobaczyłem z Murrayem, Tipsareviciem i Simonem, wiem, że Polak ma duże szanse. Nie sposób mu nie kibicować.. Sukcesami jeszcze się nie umywa do koleżanki Agnieszki, ale jest bardzo sympatyczny. Oby wygrał!

Czuję, że facet przyniesie nam jeszcze wiele dobrego.

liverpoolczyk jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 03-11-12, 21:40   #2 (permalink)
champion

Domyślnie

no coz, typowy wielkolud z serwisem i bez techniki,wielkiej kariery nie zrobi ale jeszcze nieraz napsuje krwi czolowce. przynajmniej cos sie rusza w polskim tenisie
wariat3000 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 03-11-12, 22:01   #3 (permalink)
champion

Domyślnie

No i bajeczka, zajebista wiadomosc. Koles w ostatnich dniach daje pocieche wszystkim fanom tenisa.
Jutro final z Ferrer-em. Jak dla mnie sprawa zwyciezcy jest otwarta, nie zdziwie sie jak wygra, jest w niesamowitym gazie, podbudowany zwyciestwami nad czołówką. Szykuje sie bardzo ciekawie!!