stare 30-10-06, 21:56   #1 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: Wlkp
Postów: 814
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Wkrotce nowy sezon!!!

Zbliza sie nowy sezon NBA i zapewne kazdy zastanawia sie ktory z zespolow moglby zdobyc tytul w tym roku. Dodaje do tematu ankiete, prosze o glosowanie w niej oraz argumentowanie swych wyborow.

kuter jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-01-07, 19:46   #2 (permalink)
prospect
  
 
Avatar Esiu
 
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Ruda Śląska
Postów: 500
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

chciało by się za glosować na Chicago ale to nie te czasy co kiedyś pamiętam jak grali tam Jordan, Pipen, Kukoc, Harper, Kerr, Rodman, cos mi sie wydaje ze jak Antony z Iversonem sie dobrze zgraja to Denver bedzie miec duze szanse na mistrza NBA
Esiu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 15-01-07, 23:06   #3 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: Wlkp
Postów: 814
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Esiu
chciało by się za glosować na Chicago ale to nie te czasy co kiedyś pamiętam jak grali tam Jordan, Pipen, Kukoc, Harper, Kerr, Rodman, cos mi sie wydaje ze jak Antony z Iversonem sie dobrze zgraja to Denver bedzie miec duze szanse na mistrza NBA
Koszykowka sie zmienia, gwiazdy same juz nie graja. Na calym swiecie gra opiera sie na zespolowosci i odziwo w NBA tez zaczyna sie to pojawiac(patrz na dzisiejszy zespol Phoenix Suns). Spowodowane jest to tym ze atak nie ma juz tak wielkiej przewagi nad obrona jak to mialo miejsce pare lat wczesniej. Stad tez ciagle zmiany przepisow w NBA w celu uatrakcyjnienia gry i nadania kolejnych "przywilejow" ofensywie.

Jesli chodzi o Denver to moim zdaniem bedzie jeszcze gorzej niz bez Iversona. To nie bedzie ze soba wspolgrac. Dupa nie zespol. Z przyjemnoscia patrzy sie na zgrany zespol ogrywajacy takie gwiazdeczki.
kuter jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-07, 13:46   #4 (permalink)
prospect
  
 
Avatar Esiu
 
Zarejestrowany: May 2006
Skąd: Ruda Śląska
Postów: 500
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał kuter
Cytat:
Napisał Esiu
chciało by się za glosować na Chicago ale to nie te czasy co kiedyś pamiętam jak grali tam Jordan, Pipen, Kukoc, Harper, Kerr, Rodman, cos mi sie wydaje ze jak Antony z Iversonem sie dobrze zgraja to Denver bedzie miec duze szanse na mistrza NBA
Koszykowka sie zmienia, gwiazdy same juz nie graja. Na calym swiecie gra opiera sie na zespolowosci i odziwo w NBA tez zaczyna sie to pojawiac(patrz na dzisiejszy zespol Phoenix Suns). Spowodowane jest to tym ze atak nie ma juz tak wielkiej przewagi nad obrona jak to mialo miejsce pare lat wczesniej. Stad tez ciagle zmiany przepisow w NBA w celu uatrakcyjnienia gry i nadania kolejnych "przywilejow" ofensywie.

Jesli chodzi o Denver to moim zdaniem bedzie jeszcze gorzej niz bez Iversona. To nie bedzie ze soba wspolgrac. Dupa nie zespol. Z przyjemnoscia patrzy sie na zgrany zespol ogrywajacy takie gwiazdeczki.
ok zgodzę sie z tobą ze styl gry w NBA sie zmienił ale musisz przyznać ze Chicago miało gwiazdy i dobrze zgrana drużynę jaki był tego efekt 6 mistrzowskich tytułów pod rząd :D:D
Esiu jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-07, 16:19   #5 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: Wlkp
Postów: 814
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Esiu
ok zgodzę sie z tobą ze styl gry w NBA sie zmienił ale musisz przyznać ze Chicago miało gwiazdy i dobrze zgrana drużynę jaki był tego efekt 6 mistrzowskich tytułów pod rząd :D:D
Tam byla tylko gwiazda w postaci Jordana, a reszta to dobrze zgrana paczka. Zgrana rownie z jordanem, on byl takim liderem zespolu. Grali ze soba dlugo i dobrze sie znali, stad tez ich potega.
kuter jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-07, 20:27   #6 (permalink)
ufo
challenger
  
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 1825
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał kuter
Cytat:
Napisał Esiu
ok zgodzę sie z tobą ze styl gry w NBA sie zmienił ale musisz przyznać ze Chicago miało gwiazdy i dobrze zgrana drużynę jaki był tego efekt 6 mistrzowskich tytułów pod rząd :D:D
Tam byla tylko gwiazda w postaci Jordana, a reszta to dobrze zgrana paczka. Zgrana rownie z jordanem, on byl takim liderem zespolu. Grali ze soba dlugo i dobrze sie znali, stad tez ich potega.
Właśnie zobacz jak potem sobie radziły te gwiazdy w innych drużynach szybko przestały błyszczeć chyba tylko Grant jako tako radził sobie
ufo jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 16-01-07, 21:59   #7 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: Wlkp
Postów: 814
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał ufo
Właśnie zobacz jak potem sobie radziły te gwiazdy w innych drużynach szybko przestały błyszczeć chyba tylko Grant jako tako radził sobie
Pippen po odejsciu z Chicago pogral jeszcze kilka solidnych sezonow, ale to juz nie bylo to co wczesniej. Wiek tez zrobil swoje, lecz uwazam ze nigdy w swej karierze nie zszedl na drugi plan, do konca kariery gdziekowliek grywal to byl tam jedna z pierwszo planowych postaci.
A jak potoczyl sie powrot Jordana to juz wszyscy wiedza.
kuter jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 17-01-07, 22:11   #8 (permalink)
ufo
challenger
  
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 1825
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał kuter
Pippen po odejsciu z Chicago pogral jeszcze kilka solidnych sezonow, ale to juz nie bylo to co wczesniej. Wiek tez zrobil swoje, lecz uwazam ze nigdy w swej karierze nie zszedl na drugi plan, do konca kariery gdziekowliek grywal to byl tam jedna z pierwszo planowych postaci.
A jak potoczyl sie powrot Jordana to juz wszyscy wiedza.
No w sumie to masz racje ;] tylko że ja głównie porównałem to co robili później z tym co wyprawiali w Chicago
zresztą nie powiedziałbym że on gdziekolwiek grywał potem był jedną z pierwszoplanowych postaci no może góra 2 sezony potem grał w miare
ufo jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-01-07, 09:11   #9 (permalink)
prospect
  
 
Zarejestrowany: Nov 2005
Skąd: Wlkp
Postów: 814
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Milo bylo by zalozyc jakis temat o histori nba i podyskutowac o starych dobrych czasach. Chodz moja wiedza nie siega zbyt daleko wstecz :sad: dlatego tym bardziej milo bylo by podyskutowac z jakimis weteranami :D :D
kuter jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-01-07, 15:44   #10 (permalink)
ufo
challenger
  
 
Zarejestrowany: Aug 2006
Skąd: Gdańsk
Postów: 1825
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał kuter
Milo bylo by zalozyc jakis temat o histori nba i podyskutowac o starych dobrych czasach. Chodz moja wiedza nie siega zbyt daleko wstecz :sad: dlatego tym bardziej milo bylo by podyskutowac z jakimis weteranami :D :D
a jak daleką historie??;] czasy kiedy Boston Celtics dominował :D
no moja wiedza sięga czasów Chicago nie wcześniej
ufo jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:03.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.