boks, forum, zobacz
Wróć   boks, forum, zobacz > Przeszukaj forum

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj    




Pokaż wyniki 1 do 25 z 1500
Wyszukiwanie trwało 0.07 sekund.
Szukaj: Posts Made By: AdIPOL
Forum: Newsy 06-06-19, 10:19
Komentarzy: 11
Odwiedzin: 3802
Dodane przez AdIPOL
Ostatnia szansa Arreoli i to bardzo duża szansa...

Ostatnia szansa Arreoli i to bardzo duża szansa zważywszy na to że Kownacki to teraz top10 HW, Arreola gdzieś tam 3 dziesiątka więc jak wygra zanotuje duży skok i na pewno nie oleje sobie przygotowań...
Forum: Newsy 23-05-19, 21:50
Komentarzy: 6
Odwiedzin: 1802
Dodane przez AdIPOL
A ten przyglup dalej jest menagerem Huntera?

A ten przyglup dalej jest menagerem Huntera?
Forum: Newsy 19-02-19, 21:03
Komentarzy: 65
Odwiedzin: 6798
Dodane przez AdIPOL
Czyli kontrakt z KP będzie.

Czyli kontrakt z KP będzie.
Forum: Newsy 17-12-18, 23:14
Komentarzy: 13
Odwiedzin: 4644
Dodane przez AdIPOL
http://archives.lametropole.com/assets/application...

[Only registered and activated users can see links]
Kim są Ci dwaj??to nie o nich mowa jako współzałożycieli burdelu?
Są od Zawsze ze Stevensonem w narozniku w każdej...
Forum: Newsy 12-04-18, 22:05
Komentarzy: 56
Odwiedzin: 3400
Dodane przez AdIPOL
Dla kogos kto tak człapie na nogach jak Joshua...

Dla kogos kto tak człapie na nogach jak Joshua taki Fury to koszmar. Sam gabaryt , wyszkolenie , szybkosc , psychika bo kto jak kto ale Tyson nie przestraszy sie miesni ani KO punch Murzyna i to Fury...
Forum: Newsy 11-01-18, 22:09
Komentarzy: 11
Odwiedzin: 1792
Dodane przez AdIPOL
Co ta walka daje Syrowatce to ja nie wiem,...

Co ta walka daje Syrowatce to ja nie wiem, powinni isc dalej a nie rewazne ktore nic nie daja z ryzykiem zwałkowania. Pewnie kasa dobra i dlatego...
Forum: Newsy 28-03-17, 16:30
Komentarzy: 22
Odwiedzin: 6102
Dodane przez AdIPOL
Szpilka jako jedyny bokser w Polsce ma...

Szpilka jako jedyny bokser w Polsce ma predyspozycje do zrobienia czegos na wzor Kliczkow czy teraz Hucka w Niemczech , czyli tego ze sam dla siebie jest promotorem , robic gale w ktorej jest...
Forum: Newsy 03-03-17, 20:30
Komentarzy: 5
Odwiedzin: 886
Dodane przez AdIPOL
Dawson w formie , bedzie walka na pelnym...

Dawson w formie , bedzie walka na pelnym dystansie.
Forum: Newsy 16-02-17, 22:31
Komentarzy: 8
Odwiedzin: 8363
Dodane przez AdIPOL
Dlaczego miala by sie nie zmiescic skoro skoro...

Dlaczego miala by sie nie zmiescic skoro skoro procz ME i walki Hurd vs Harrison na ma tam innego ciekawego zestawienia ? A walk w przekazieno ile sie jie myle jest 3 lub 4 . PG sie chyba zagalopowal...
Forum: Wywiady 01-02-17, 21:26
Komentarzy: 19
Odwiedzin: 9369
Dodane przez AdIPOL
O ile sie nie myle to Wawrzyk wlasnie ma biznes z...

O ile sie nie myle to Wawrzyk wlasnie ma biznes z jakimis odzywkami i sprowadza je tez ze Stanow , mowil o tym bodaj Kostyra .Takze dziwne, ze Wasilewski o tym nie wiedzial. A wybor odzywek z USA...
Forum: Newsy 19-01-17, 15:06
Komentarzy: 28
Odwiedzin: 3694
Dodane przez AdIPOL
Walk z Mollo juz nikt nie pamieta? Przeciez...

Walk z Mollo juz nikt nie pamieta? Przeciez Kownacki to cojamniej klasa lepszy gosc od niego, wiadomo ze Szpila poczynil postepy , no ale Kownackiego pressing moze stworzyc problemow Szpili, choc...
Forum: Newsy 13-01-17, 21:40
Komentarzy: 10
Odwiedzin: 1810
Dodane przez AdIPOL
164 funty ? Przeciez to limit w ktorym Canelo sie...

164 funty ? Przeciez to limit w ktorym Canelo sie nigdy nie bil dodatkowo jeszcze Chavez ma zapasu te 4 funty , wiec lepiej to na niego wplynie bo ogolnie jest naturalnie wiekszy od Canelo. Jezeli...
Forum: Newsy 09-01-17, 22:23
Komentarzy: 17
Odwiedzin: 4546
Dodane przez AdIPOL
Odrazu na wazenie bylo widac ze panowie sa na...

Odrazu na wazenie bylo widac ze panowie sa na bombie , ale nie zdazyli wywalic z organizmu tego co.mieli bo turaj chyba ten pasek w ostatniej chwili wszedl ...
Warto dodac odsnosnie oxandrolonu ze...
Forum: Newsy 27-12-16, 22:07
Komentarzy: 5
Odwiedzin: 1059
Dodane przez AdIPOL
Andrzej Ty sie pewnie orientujesz a mianowicie...

Andrzej Ty sie pewnie orientujesz a mianowicie czy on nie jest po rozwodzie ? Bo gdzies obilo mi sie o uszy ;>
Forum: Newsy 27-12-16, 22:05
Komentarzy: 8
Odwiedzin: 975
Dodane przez AdIPOL
A kto stawial na niego z Matthysse??

A kto stawial na niego z Matthysse??
Forum: Publicystyka 14-12-16, 22:42
Komentarzy: 9
Odwiedzin: 4378
Dodane przez AdIPOL
Fajnie napisane , ale Moze podasz nazwiska z...

Fajnie napisane , ale Moze podasz nazwiska z ostatniego akapitu ;>?
Forum: Newsy 13-12-16, 16:25
Komentarzy: 14
Odwiedzin: 3124
Dodane przez AdIPOL
Sparowali ze soba nie raz obydwoje , a Sauerland...

Sparowali ze soba nie raz obydwoje , a Sauerland nie wylozy hajsu bo kasy nie ma wiec walka pewnie w PL.
Forum: Zakłady bukmacherskie 09-12-16, 20:53
Komentarzy: 113
Odwiedzin: 35189
Dodane przez AdIPOL
Charllo x Parker x Burton x Yafai x 1000

Charllo x Parker x Burton x Yafai x 1000
Forum: Newsy 07-12-16, 21:22
Komentarzy: 23
Odwiedzin: 1709
Dodane przez AdIPOL
Stary dobry Chisora :D moze to znaczy ze bedzie...

Stary dobry Chisora :D moze to znaczy ze bedzie nawiazanie do formy z dawnych walk , watpliwe ale chlopak mocno nakrecony na Whyte :P
Forum: Newsy 30-11-16, 14:54
Komentarzy: 11
Odwiedzin: 1021
Dodane przez AdIPOL
Al Haymon nie przeplaca on po prostu dobrze placi...

Al Haymon nie przeplaca on po prostu dobrze placi , nie to co slabiutkie k2 co promuje GGG, ktore jemu samemu placilo drobne , a o rywalach juz nie wspoinajac, gdyby GGG byl u Haymona dostwal by juz...
Forum: Newsy 25-11-16, 16:37
Komentarzy: 11
Odwiedzin: 1404
Dodane przez AdIPOL
Do czego on chce inspirowac te niedorajdy :D?

Do czego on chce inspirowac te niedorajdy :D?
Forum: Publicystyka 24-11-16, 22:16
Komentarzy: 34
Odwiedzin: 3218
Dodane przez AdIPOL
Jak dla mnie nawet nie ma dyskusji , ze Golota to...

Jak dla mnie nawet nie ma dyskusji , ze Golota to powinien wygrac i dobrze ze wygral mimo ze to jakis smieciowy plebiscyt. Zreszta od samej strony treningow pod dana dyscypline , to te skoki czy...
Forum: Newsy 24-11-16, 22:08
Komentarzy: 4
Odwiedzin: 2570
Dodane przez AdIPOL
To jest tak, ze ktos ma predyspozycje albo nie ma...

To jest tak, ze ktos ma predyspozycje albo nie ma o to tutaj chodzi , tym bardziej do takiego sportu jak boks, bo jak to jest ze inni przyjmuje mase ciosow i nic , a inni maja jakies powiklania,...
Forum: Newsy 15-11-16, 16:49
Komentarzy: 3
Odwiedzin: 947
Dodane przez AdIPOL
To jest prawda, ze geranium - DMAA jest w...

To jest prawda, ze geranium - DMAA jest w odzywkach z USA czesto i gesto glownie w typu stack kreatynowy czy spalacz , sam biore do dzis takowe i sobie chwale ich dzialanie, pomijajac lekkie zjazdy...
Forum: Newsy 13-11-16, 18:01
Komentarzy: 4
Odwiedzin: 928
Dodane przez AdIPOL
Swietne napisane, podpisuje sie pod tym!

Swietne napisane, podpisuje sie pod tym!
Pokaż wyniki 1 do 25 z 1500

 
Skocz do forum

Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 19:47.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.