boks, forum, zobacz
Wróć   boks, forum, zobacz > BoxingForum > Newsy

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj    

Komentarz

Narzędzia wątku Wygląd

stare 18-10-20, 07:59   #11 (permalink)
champion

Nominowany 1 raz w 1 Temacie
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

Jeszcze ten komentarz... Kostyra dostający orgazmu przy każdym ciosie Lopeza i Saleta dający 2 runde Łomie kiedy ten wyprowadził 12 ciosów, a trafił 5 razy xd

Lubie Pana Kostrye jak buduje napięcie i Salete za ocene, analize walki ale dziś troche przesadzali

szmagel jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-10-20, 08:22   #12 (permalink)
journeyman

Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Nie znam się na boksie. Przy obstawianiu walk zawsze staram się kierować rozumiem, nie sercem. Biorę pod uwagę dotychczasowe dokonania, umiejętności itd. Wiem że czasem trzeba na to spojrzeć szerzej i tak naprawdę nieliczni to potrafią.
A tu taki Vasyl wszystko psuje :-(.
On ewidentnie przeszedł obok tej walki. Co on sobie myślał?! Co jego narożnik sobie myślał?!? Zero wniosków z dotychczasowego przebiegu walki. Pal licho z narożnikiem ale Vasyl to profesjonalista i chyba widział co się dzieje.
Gdy tylko zaczynał walczyć to wygrywał tą walkę. A potem zwalniał co ochoczo wykorzystał Lopez.
Lopez zrobił co do niego należało.
I nie biorę tu pod uwagę różnicy gabarytów bo Loma spokojnie mógłby ją zniwelować.
Brawa dla Lopeza że się nie cofał. Wygrał zasłużenie.
115-113 lub 116-112 to odpowiednia punktacja. Te 119-109 to z kosmosu.

Czy ja dobrze słyszałem że Vasyl uważa że zasłużył na zwycięstwo? :-)
Simon Phoenix jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 18-10-20, 08:33   #13 (permalink)
journeyman

Domyślnie

Cytat:
Napisał szmagel Zobacz post
Jeszcze ten komentarz... Saleta dający 2 runde Łomie kiedy ten wyprowadził 12 ciosów, a trafił 5 razy xd