boks, forum, zobacz
Wróć   boks, forum, zobacz > BoxingForum > Newsy

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj    

Komentarz

Narzędzia wątku Wygląd

stare 08-08-20, 13:39   #1 (permalink)
champion

Nominowany 146 razy w 38 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 14
Domyślnie Izu Ugonoh: znowu jestem w pozycji ucznia.

Interesująca rozmowa Krzysztofa Smajka z Izu Ugonohem. Polecamy!

Krzysztof Smajek/Po Gongu: po walce z Łukaszem Różańskim zakończyłeś karierę bokserską. Co się o sobie dowiedziałeś po tym pojedynku?

Izu Ugonoh: przegrana walka pokazała mi, że czegoś zabrakło. Tego czegoś brakowało już podczas przygotowań, ale tego nie widziałem. Byłem zaangażowany w trening, robiłem, co w mojej mocy, by przygotować najlepszą formę. Po walce spojrzałem prawdzie w oczy, nie słuchałem opinii innych. Doszedłem do wniosku, że już nie chcę boksować. Nie miałem już do tego serca, ogień się wypalił. To nie była łatwa decyzja, ale byłem szczery sam ze sobą. Obiecałem sobie, że jak tego ognia nie odnajdę, to nie wejdę do ringu ani do klatki. Po prostu nie będę walczył, bo byłoby to nierozsądne i niebezpieczne.

Jak duży jest w tobie ten ogień, teraz gdy trenujesz MMA?

Przede wszystkim czuję, że chcę to robić. Jestem w stu procentach zaangażowany, przeprowadziłem się do Warszawy. Uczę się wielu nowych rzeczy, ale też szlifuję te, które miałem dobre wcześniej, czyli umiejętności bokserskie i kickbokserskie. Czuję, że się rozwijam. A co z boksem? Tego już nie chcę robić. To nie jest kwestia przegranej walki. Jeśli chciałbym to robić, to dalej bym to robił. Gdy ktoś mi mówi: Izu, masz świetny rekord (18-2 przyp. red.), odpowiadam, że to nie ma żadnego znaczenia. Ktoś uważa, że coś powinienem, ale mnie to nie obchodzi. Jestem szczęśliwy, dlatego że postępuję zgodnie z tym, co czuję i uważam, że jest słuszne.

Jak duży czułeś niedosyt po zakończeniu kariery bokserskiej?