boks, forum, zobacz
Wróć   boks, forum, zobacz > BoxingForum > Newsy

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj    

Komentarz

Narzędzia wątku Wygląd

stare 24-01-20, 13:33   #1 (permalink)
champion

Nominowany 146 razy w 38 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 14
Domyślnie Kamil Łaszczyk: żadna praca nie hańbi

Kamil Łaszczyk (27-0, 9 KO) buduje od nowa swoją karierę. 29-latek wrócił na ring (trzy walki w 2019) i pracuje nad słabymi punktami z Piotrem Wilczewskim. Oto fragmenty wywiadu dla TVP Sport:

O początkach

Trenuję od osiemnastu lat. Pierwszy raz na trening zaprowadził mnie wujek. Po trzech dniach dostałem szansę pierwszego sparingu. Dostałem tęgie lanie od Roberta Wrońskiego, który trenował już rok. Strasznie mnie zlał. Na drugi dzień poszedłem do trenera, domagając się rewanżu. Nie mogłem uwierzyć, że dostałem aż takie lanie. To już pokazywało, że mam charakter do boksowania. Oczywiście skończyło się drugim laniem od Roberta, jeszcze mocniejszym niż za pierwszym razem ...

O pracy jako brukarz

Z brukiem do czynienia miałem już w wieku dwunastu lat. Mój tata pracuje jako brukarz, ma firmę. To jest naprawdę ciężka praca. Tym bardziej wtedy, kiedy chcesz pogodzić ją z treningami. Wystarczy sobie wyobrazić, że w ciągu dnia trzeba przerzucić parę ton kostki brukowej. Uważam jednak, że żadna praca nie hańbi. Co więcej, starałem się pracę wykorzystywać też w… boksie. To była forma przygotowania fizycznego. Mój tata ma silne ręce. Bije pięciokilowym młotkiem przez kilka godzin dziennie. Ja też to robiłem. Tak wyrabiałem sobie mocny nadgarstek, wzmacniałem przedramię [...].

O Farmerze i sparringpartnerach