stare 08-11-10, 23:31   #1 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 7
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie pomocy rozpiska !!!+boks

witam trenuje boks rok czasu mam 16 lat 70 kg treningi mam wtorek 1h czwartek 1h i sobota 2h potrzebuje rozpiski na silownie bo nigdzie niemoge znalesc bo podobno jak zaczne tak normalnie cwiczyc to strace na szybkosci i potrzebuje jakas rozpiske i udzielenie rad jak i co robic i trenowac w domu mam laweczke hantelki 100 kg nakladu worek gruszke drazek profesjonalny sztanga i krzywka a co najwazniejsze mam wysokie ambicje i zapal do treningow na dluga mete
z gory dzieki

Arturboks jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 08-11-10, 23:53   #2 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 6916
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

jak caly czas bedziesz cwiczyl boks to nie sadze zebys stracil na szybkosci cwiczac na silowni
Literatt jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-11-10, 00:26   #3 (permalink)
champion
  
 
Avatar Taszun
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Postów: 4143
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arturboks Zobacz post
witam trenuje boks rok czasu mam 16 lat 70 kg treningi mam wtorek 1h czwartek 1h i sobota 2h potrzebuje rozpiski na silownie bo nigdzie niemoge znalesc bo podobno jak zaczne tak normalnie cwiczyc to strace na szybkosci i potrzebuje jakas rozpiske i udzielenie rad jak i co robic i trenowac w domu mam laweczke hantelki 100 kg nakladu worek gruszke drazek profesjonalny sztanga i krzywka a co najwazniejsze mam wysokie ambicje i zapal do treningow na dluga mete
z gory dzieki

Pytanie co robisz bo treningach.
Napewno masz jakies w-f w szkole itp np 2 lekcje. trenujesz 3 krotnie w tygodniu plus w-f i to juz jest duzo.
Ja proponowalbym tylko jeszcze jeden trening ogolnorozwojowy z tymi swoimi hantelkami zeby zaspokoic twoja ciekawosc.
Czyli raz w tyg te hantelki.
jak raz w tyg popodnosisz ciezary to doda ci to takiej kontroli nad swoimi miesniami.
To bardzo ciekawa cecha komunikacji

Pozwoli ci sie szybciej rozwijac boksersko-ruchowo... poniewaz bedziesz umial kontrolowac zachowanie swoich konczyn wprawionych w ruch ktore pracuja wlasnie za pomoca miesni
Taszun jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-11-10, 00:51   #4 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 7
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

na w-f gram w pinponga a mam 3 godziny go a pin pong to nic 0 rozgrzewki takie u nas wf
Arturboks jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-11-10, 09:05   #5 (permalink)
Super Moderator
  
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Skąd: Błonie/Warszawa
Postów: 17672
Nominowany 19 razy w 6 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 2
Domyślnie

Jak w wielu szkolach
Black Dragon jest teraz aktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-11-10, 10:50   #6 (permalink)
Redaktor Boxing.pl
  
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Postów: 29794
Nominowany 264 razy w 109 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 23
Domyślnie

Jeżeli chcesz traktować siłownię jako rzecz wtórną, w stosunku do boksu.. pogadaj najlepiej z jakimś dobrym trenerem na siłowni, aby ułożył ci program pod kątem innej, wiodącej dyscypliny.. Będzie on daleki od typowego treningu kulturystycznego, a ułożyć go może jedynie ktoś, kto się na tym zna i kto ma możliwość stwierdzenia, jak wyglądasz (fizycznie), jakie masz predyspozycje do "rozrastania się" etc.. Trudno jest to zrobić online

Na pewno system ćwiczeń na siłowni powinien współgrać z tymi cechami, jakie będziesz rozwijał podczas treningu bokserskiego.. szybkość, gibkość, wydolność..

Większość wielkich championów siłowni - typowo pojmowanej - na oczy nie widziało.. Poczytaj o ćwiczeniach wielostawowych, treningu interwałowym (o ile masz już jakieś przygotowanie) i generalnie zapomnij o ciężkich sztangach, hantlach.. Wejdź na jakąś dobrą siłownię i skonsultuj się z trenerem koniecznie z wykształceniem (fizjoterapia, AWF)..
Adrian Golec jest teraz aktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-11-10, 13:35   #7 (permalink)
champion
  
 
Avatar Taszun
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Postów: 4143
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Arturboks Zobacz post
na w-f gram w pinponga a mam 3 godziny go a pin pong to nic 0 rozgrzewki takie u nas wf
za moich czasow mimo wszystko w-f byl moja ulubiona lekcja ale widze ze dzisiaj mocno by spadl w rankingu
Taszun jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 11-11-10, 15:45   #8 (permalink)
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Nov 2009
Skąd: Poznań
Postów: 161
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Zamieszczam link do ćwiczeń, które kiedyś znalazłem w necie. Może się przyda.

Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie

Lechss jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 22-11-10, 16:22   #9 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Nov 2010
Postów: 10
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Proponowałbym na początek zwykłe aeroby,jeżeli trenujesz dodatkowo boks,to na pewno nie zaszkodzi. Na forum powinieneś również znalezc rozpiske dodatkowych cwiczeń,skorzystaj z wyszukiwarki. A co do lekcji w-f to również była moją ulubioną
Prawy-Prosty jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 22-11-17, 10:39   #10 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Sep 2017
Postów: 12
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

jak masz 3x boks w tygodniu to proponuje 2x w tygodniu dodać trening siłowy, ale o bardzo małej objętości bo zakwasy i obolałe mięśnie znacząco pogarsza jakość twojego treningu bokserskiego. wystarczy ze zrobisz kilka podstawowych ćwiczeń. najlepiej jeśli to możliwe żebyś zrobił to w systemie stacji ale wiadomo ze nie zawsze na siłowni jest taka możliwość. ćwiczenia to przysiady ze sztanga, podciąganie na drążku/ lub wioslowanie sztanga, wyciskanie sztangi na klatkę , martwy ciąg, wyciskanie sztangi na głowę (na barki) wszystko po3- 4 serie po 3-6 powtórzenia z użyciem 80-90% maxa . zanim jednak do tego dojdziesz proponuje nauczyć się odpowiedniej techniki na ciężarach rzędu 50% i 12 powtórzeń i co tydzień zmniejszać powtórzenia o 2 ale dodawać 10% ciężaru po takich 8-10 tyg proponuje na 3 tygodnie przeskoczyć na przysiady z wyskokiem, pompki z klasnieciem, podciąganie na drążku, i trening barków małymi hantelkami 1-2 kg w super serii (ciosy proste 30 sec, wyciskanie do góry 30 sec, wyciskanie na boki 30 sec, unoszenie w opadzie tułowia na tyl barku ) jak skonczysz taki makro cykl zrób sobie tydzień przerwy sprawdz swoje nowe maxy w ćwiczeniach i jedziesz odnowa pozatym trening na mięśnie kapturów i karku przez cały okres
Tankerek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Komentarzy Ostatni post / autor
"CZY MOGE TRENOWAĆ BOKS?""PYTANKO" itp imported_Cooky Trening bokserski 381 26-10-11 13:53
Pomocy! takosjakos Boks amatorski 3 22-11-10 16:26
Boks to biznes a biznes to... Tomasz Groblica Publicystyka 10 10-08-10 08:20
Khan nie skorzysta z pomocy Hattona Adrian Golec Newsy 0 20-05-10 18:38


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 10:38.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.



Ranking stron internetowych, najlepsze strony www Fajne forum dyskusyjne - ranking forum. Najlepsze fora.
TOPLISTA. Najlepsza toplista. Ranking.