boks, forum, zobacz
Wróć   boks, forum, zobacz > Inne Fora > Kulturystyka > Ćwiczenia

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się tutaj    




Komentarz
 
Narzędzia wątku Wygląd

stare 02-10-11, 15:50   #1 (permalink)
champion
  
 
Zarejestrowany: Aug 2011
Postów: 3076
Nominowany 4 razy w 2 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Trenuj i wyglądaj jak Matthew McConaughey (Men's Health)

2009.07.20
Mark Zimmerman

Specjalnie dla Matthew McConaugheya eksperci Men’s Health przygotowali program treningowy, który pozwolił mu rozbudować muskulaturę i poprawić kondycję. Wypróbuj go i przekonaj się sam, że świetny wygląd i doskonała forma nie są zastrzeżone tylko dla hollywoodzkich gwiazd.

Matthew zaczął ćwiczyć według naszego programu 10 miesięcy przed zdjęciami do filmu "Sahara". Chciał nie tylko poprawić swój sylwetkę i zwiększyć muskulaturę, ale również być kondycyjnie przygotowanym do ciężkiej pracy. Udało się w 100%, co było doskonale widać na ekranie. Wysiłek włożony w trening docenił także magazyn "People", uznając McConaugheya właścicielem najlepiej wyrzeźbionych mięśni brzucha.

Ty też możesz osiągnąć ten sam efekt. I nie musisz pracować przez cały rok. Pierwsze rezultaty zobaczysz już po 5 tygodniach. Plan treningowy jest zróżnicowany. Wykonujesz na przemian dwa programy ćwiczeń - A i B. Składają się one z zestawów ćwiczeń, które robisz jedno po drugim. Wykonuj od 8 do 15 powtórzeń każdego ćwiczenia.



Dodatkowo grasz w koszykówkę, siatkówkę, jeździsz na rowerze - uprawiasz sporty, które poprawiają pracę Twojego układu krążenia (trening kardio). Zmieniaj dyscypliny i czas ich trwania. Na pierwszy trening kardio poświęć 30, a na kolejny 45 minut. Trenuj na ergometrze wioślarskim, rowerku stacjonarnym i bieżni, zmieniając przyrządy co 5 minut. Pamiętaj o rozgrzewce przed treningiem i streczingu po treningu.

Przykładowo, Twój pierwszy tydzień będzie wyglądał następująco:

  • Poniedziałek: program A

  • Wtorek: trening kardio

  • Środa: program B

  • Czwartek: trening kardio

  • Piątek: program A
W sobotę lub niedzielę (albo w oba dni) możesz spokojnie pójść na imprezę, ale nie przesadzaj z wypitym alkoholem. W następnym tygodniu Twój trening powinien wyglądać w ten sposób:

  • Poniedziałek: program B

  • Wtorek: trening kardio

  • Środa: program A

  • Czwartek: trening kardio

  • Piątek: program B

Program A

Zestaw 1:
- rozpiętki z hantlami
- wyciskanie na ławce skośnej
- brzuszki na piłce

Powtórz zestaw od 2 do 4 razy.

Zestaw 2:
- podciąganie w szerokim nachwycie
- steper

Zestaw 3:
- wznosy tułowia na ławce skośnej
- prostowanie ramion na wyciągu górnym stojąc
- wypady z piłką lekarską - przenoś piłkę lekarską z prawej góry na lewy dół

Powtórz zestaw od 2 do 4 razy.

. . .

Zestaw 4:
- rzuty piłką lekarską - rzucaj piłką w podłogę i chwytaj po odbiciu (6-12 powtórzeń)
- wspinanie na ściance (1-2 minuty), następnie orbitrek lub inna maszyna, na której pracują ramiona i nogi
- drabinka gimnastyczna - szybkie wchodzenie (kolana trzymaj wysoko)

Powtórz zestaw od 2 do 4 razy.

Zestaw 5:
- przysiady ze wznosem na palcach - stań w lekkim wykroku, zrób przysiad i wstań, wspinając się na palce
- wyciskanie na barki ze skrętem - w odróżnieniu od klasycznej wersji tego ćwiczenia, skręcaj tułów, gdy podnosisz i opuszczasz ciężar
- przenoszenie piłki lekarskiej w leżeniu - połóż się na ławeczce, unieś piłkę nad głowę i opuszczaj na przemian na obie strony

Powtórz zestaw od 2 do 4 razy.

Zestaw 6:
- rower stacjonarny (1 min siedząc, 1 min stojąc na pedałach)
- steper (1 minuta).



Program B

Zestaw 1:
- ściąganie ciężaru do klatki siedząc
- brzuszki z wyrzutem piłki lekarskiej - połóż się na plecach, trzymając za głową piłkę lekarską; gdy unosisz tułów, rzuć piłką do stojącego przed Tobą partnera; łap ją, gdy opuszczasz tułów
- przysiady z wyskokiem

Powtórz zestaw od 2 do 5 razy.

Zestaw 2:
- steper (1 min obie nogi, 1 min jedna noga, 1 min druga noga, 1 min obie nogi)
- skakanka (100-200 skoków)

Zestaw 3:
- podciąganie w szerokim nachwycie
- ergometr wioślarski
- worek bokserski (80-100 ciosów)

Zestaw 4:
- zabójcze schody - wbiegnij 10 stopni, zejdź, wbiegnij 20, zejdź i wbiegnij 30; potem znowu 30, 20 i na koniec 10; odpocznij 1-3 min i powtórz

Zestaw 5:
- wyciskanie sztangi siedząc, w nierównym uchwycie - złap sztangę jedną ręką w okolicach środka gryfu, a drugą tak, jak zawsze (nieco szerzej niż barki); po 8 powtórzeniach zamień ustawienie rąk
- szruksy jednorącz - stojąc, trzymaj jedną sztangielkę przy udzie; unoś bark, tak jakbyś wzruszał ramionami. Po serii zmień stronę.
- wznoszenie na palcach (ćwiczenie łydek)

Powtórz zestaw od 2 do 4 razy.

Zestaw 6:
- rower (3 minuty)
- martwy ciąg z unoszeniem przedramion - złap sztangę podchwytem; po wykonaniu martwego ciągu wykonaj ugięcie przedramion (jak przy ćwiczeniu bicepsu)
- ściąganie ciężaru na wyciągu górnym z ugięciem tułowia, klęcząc - uklęknij tyłem do maszyny, chwyć uchwyt nad głową; w momencie ściągania do karku zegnij się tak jak przy spięciach brzucha
- zginanie nadgarstka - usiądź i chwyć sztangielki podchwytem; oprzyj łokcie na kolanach; opuszczaj i podnoś ciężar tak, by pracowały jedynie nadgarstki

MH 04/2005

. . .

ZDJĘCIA


fot. Coliena Rentmeester


źródło:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie


luki29 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 06-05-15, 12:15   #2 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: May 2015
Postów: 2
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie Program treningów Darka Brzezińskiego

Ja polecam program Darka Brzezińskiego- ostatnio trafiłem w tvn- mówił też właśnie o McConaughey'u i o tym jak dojść to podobnych efektów. Spoko program- tu jest fragment jakby ktoś chciał:
Aby zobaczyć link załóż konto: zarejestruj sie


Nawet nie wiedziałem, że on Borysa Szyca też trenował- zna się na swojej robocie facet, warto poczytać też o diecie na jego stronie- naprawdę cenne wskazówki- zamierzam stosować.
OnIronman jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 06-05-15, 13:08   #3 (permalink)
prospect
  
 
Avatar HILTI
 
Zarejestrowany: Nov 2012
Postów: 981
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

A gdzie do tego HGH? Przecież oni w tym Hollywood wszyscy jadą na HGH. Ciekawe jaki jest "program treningowy" gwiazd filmu Niezniszczalni, aktorów 70 letnich co wyglądają jak Briggs.
HILTI jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 06-05-15, 14:08   #4 (permalink)
champion
  
 
Avatar Taszun
 
Zarejestrowany: Jan 2008
Postów: 4590
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

ten sie dokopal do tematu

w ogole pierwsze zdanie tego tematu zamyka caly temat

Specjalnie dla Matthew McConaugheya eksperci Men’s Health przygotowali program treningowy.Wypróbuj go i przekonaj się sam,

logiczna sprzecznosc ktora rowniez obowiazuje na sali treningowej.
Taszun jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 01-06-15, 14:30   #5 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Sep 2014
Postów: 84
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Akurat w jego przypadku taki trening okazał się skuteczny,co nie oznacza że nie można wypróbować na sobie,moim zdaniem jak najbardziej,tym bardziej jeżeli ktoś jest początkujący i dopiero zaczyna swoja przygodę z kulturystyką.
Fightsklep_pl jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 22-10-15, 08:58   #6 (permalink)
journeyman
  
 
Avatar Fajter
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 327
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Ogólnie on ma mega predyspozycje do sterowania swoją wagą więc jemu jest łatwiej narzucić masę podczas treningów. Teraz nie wygląda już tak muskularnie jak przed laty
Fajter jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 14-12-15, 19:02   #7 (permalink)
bum
  
 
Zarejestrowany: Dec 2015
Postów: 2
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Super, chyba też spróbuje takie same zestawy ćwiczeń wprowadzić w życie, już nie moge doczekać się pierwszych efektów :D
michal_55 jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem

stare 28-12-15, 08:21   #8 (permalink)
journeyman
  
 
Avatar Fajter
 
Zarejestrowany: Sep 2015
Postów: 327
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Koniecznie daj znać jak Ci idzie
Fajter jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem
Komentarz

Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Wyłączony

Skocz do forum

Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Komentarzy Ostatni post / autor
Gerard Butler: spartański trening gwiazdy "300" (Men's Health) luki29 Ćwiczenia 0 02-10-11 15:18
Paul Walker: Siłownia za drzwiami (Men's Health) luki29 Ćwiczenia 0 02-10-11 14:30
Jason Statham: Nie odpuszczaj sobie (Men's Health) luki29 Ćwiczenia 0 02-10-11 14:03
Mark Wahlberg: bokser z urodzenia (Men's Health) luki29 Trening bokserski 0 01-10-11 22:43
Floyd Mayweather Jr: mistrz motywacji (Men's Health) luki29 Trening bokserski 0 01-10-11 22:38


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:34.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.