View Single Post

stare 05-08-19, 21:28   #8 (permalink)
darulka
champion
  
 
Zarejestrowany: Jul 2002
Skąd: gdansk
Postów: 2295
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Jeszcze 2 lzejsze walki takie jak z Arreola i bedzie mozna konczyc kariere. Bardzo mozliwe, ze do walki mistrzowskiej nigdy nie dojdzie, bo ktos zrobi niespodzianke po drodze. Adam nie wie jak sie do walk przygotowywac, jakies gubienie wagi, bo glupio to juz zupelna kompromitacja. Chlopak ma twarda glowe, dobra, naturalna wydolnosc i ciag na bramke. Niestety zbiera na potege, pasie sie bez kontroli i jego przygotowania do walk musza byc radosna tworczoscia kolesia z baru mlecznego. Obawiam sie ze moze byc juz tylko gorzej.

darulka jest teraz aktywny   Odpowiedź z Cytatem