View Single Post

stare 19-04-19, 17:27   #4 (permalink)
asuser
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Mar 2011
Postów: 427
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał pain.exe Zobacz post
darulka - no nie rozwalaj mnie, jak ktos juz nie ma 2 metrow jak Fury albo nie waży 140 kilo jak ta świnia Miller to już sie do niczego nie nadaje? Povietkin miał niemal identyczne warunki jak Gassiev i chyba nie powiesz o nim, ze był nikim w HW>? Zawsze to ciekawe uzupełnienie w HW, niech sobie chłopaki zarabiaja kase, czego jak czego ale moim zdaniem dynamiki muratowi odmówić nie można. Obejrzyj KO na Shimmelu, albo cała walkę z Dorticosem najlepiej
nadaje sie, ale jeśli zrobi kariere na poziomie pulewa to będzie już dobrze. On jest zbyt statyczny nawet jak na cruisera. A tam są kolesie wążący naturalnie o 20-30 funtów więcej od niego. Dawać Kownacki-Gassijew t były fajny sprawdzian dla obydwu.

asuser jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem