View Single Post

stare 13-02-19, 18:00   #6 (permalink)
Rockefeller
Super Moderator
  
 
Avatar Rockefeller
 
Zarejestrowany: May 2009
Postów: 6104
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał kubakj Zobacz post

Moze Tarvera by udalo sie sciagnac, on potrzebuje kasy, nawet by to niezle sie sprzedalo
Tarver bylby spoko, ale dla przecietnego kibica, metryka moglaby odstraszac, w tym roku 51 lat.
Chazz Witherspoon, Pianeta, Mark De Mori(ten ktorego Haye podlaczyl pod aparat tlenowy) byliby spoko.
A juz wogole hitem bylby Lucas Browne.

Cytat:
Napisał Krystian Sander Zobacz post
No oficjalny komunikat jest taki, że Adamek ma sam zdecydować czy walczy, a więc wiadomo, co zdecyduje
Jak obstawiacie, ile razy jeszcze Tomek wroci? XD

Rockefeller jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem