View Single Post

stare 04-02-18, 15:03   #9 (permalink)
Tankerek
bum
  
 
Zarejestrowany: Sep 2017
Postów: 48
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Jezeli masz do dyspozycji tylko worek i skakanke proponuje na początek możesz robić rundy 2 minutowe i przejść na 3min po 1-2tyg minimum 3x w tygodniu

1. sama praca nóg na rozgrzewkę
2. walka z cieniem
3. jab i podwójny jab do okoła worka
4. kombinacje 1-2 lub 1-2-slip-2 na worku
5. 1-2-3 lub 1-2-3-2 albo 1-3 (głównie chodzi o dodanie sierpowych )
6-9. worek dowolnie tempem walki
10-12 skakanka

po treningu proponuje około 100 do 200 powtórzeń ciągiem ćwiczeń na brzuch np wznosy nog, scyzoryki, brzuski ze skretem tulowia i zwykle wymiennie jak chcesz i zakończenie tego podporem przodem tzw plank 2min

(zamiast skakanki możesz dodać więcej walki z cieniem albo pracy przed lustrem podstaw nigdy za wiele. ) nie uwzglednilem podbrudkowych bo głupio się je bije na zwykłym worku,przydałby się hakowy. nie wiem też co chciałbyś poprawić może wolalbys się skupić bardziej na pracy nóg albo ciosach na korpus czy robieniu siły ciosu lub szybkości ten trening jest bardziej ogólny/wytrzymalosciowy. wiem ze temat stary ale dostał mało odpowiedzi. jeśli ktoś jest zainteresowany chętnie podeślę mu swój 8 tygodniowy plan na którym przerabialem podstawy z workiem i piłka refleksowka

Tankerek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem