View Single Post

stare 01-08-13, 09:54   #25 (permalink)
eMCe
V.I.P
  
 
Avatar eMCe
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 2073
Nominowany 19 razy w 4 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

Skoro masz pełny osprzęt to:

Etap 1:

Bez masy nie ma siły bez siły nie ma masy. Urośniesz trochę na te 70 kilka kg mięśnia. Nie powiem ile to będzie trwało, rób do własnego uznania. Nie wystarczy za pewne jeden cykl, więc będziesz musiał modyfikować plan. Nie powiem Ci też co ile, bo są różne plany. Także najpierw znajdź plan FBW na masę.

Etap 2:

Siła statyczna, jak zrobisz już odpowiednio dużo masy. Tu możesz zrobić trening FBW, pull/push/legs, czy splita partia dwa razy w tygodniu.

Etap 3:

Siła dynamiczna.

Etap 4:

Pójście do klubu.

To przykładowy, prosty długofalowy schemat ćwiczeń na siłowni. A bieganie: zacznij od przebieżek w terenie, złapiesz kondycje to interwały.

eMCe jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem