View Single Post

stare 08-04-13, 20:29   #2 (permalink)
eMCe
V.I.P
  
 
Avatar eMCe
 
Zarejestrowany: Oct 2010
Postów: 2073
Nominowany 19 razy w 4 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 1
Domyślnie

Aktualnie mam wolne, bo trenuje od listopada bez przerwy. Robiłem wcześniej splita, a od początku 2013 roku jechałem co drugi dzień FBW na masę. Trenowałem w domowych warunkach, z obciążeniem rzędu 70 kg, także łatwo sobie wyobrazić, że ten trening był mega lekki i raczej na podtrzymacie formy w okresie zimowym, gdzie miałem ciężki dojazd do pro siłowni.

1. Przysiady 4x12
2. Podciąganie szerokim nachwytem 3x12
3. Unoszenie tułowia z opadu 2x
4. Wyciskanie leżąc 3 x 12
4. Wyciskanie nad głowę 3x12
5. Uginanie ramion hantlami 2x12
6. Wyciskanie francuskie leżąc 2x12
7. Wspięcia na palce 2x

Przy tym zero pracy nad kondycją, zero odżywek. Czyli przy Twoim treningu, to wszystko jest mega marne. Na szczęście, to okres przejściowy i za tydzień, dwa zaczynam ciężką harówkę. Jeszcze nie jest zaplanowany, jak będzie odzew w temacie to jak go opracuję to wkleję.

Żeby nie było, coś nas łączy - trening brzucha

eMCe jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem