Temat: Armwrestling
View Single Post

stare 22-11-11, 20:06   #11 (permalink)
Black Dragon
Super Moderator
  
 
Zarejestrowany: Jun 2006
Skąd: Błonie/Warszawa
Postów: 18137
Nominowany 19 razy w 6 Tematach
Nominated Art. Miesiąca - Nagród: 2
Domyślnie

Nie musi. W gole stanie na wyprostowanych nogach jest nie wskazane. On wykanczajac go zaatakowal gora (czyli na palce). Wtedy przejscie do pozycji wygranej latwiej mu bylo wyprowadzic wlasnie przez prace nogami (ktore sa zajebiscie wazne w tym sporcie).


Generalnie zasada jest taka ze moze zejsc przy stole na tyle nisko dopiki bark jest ponad poziomem blatu. Jesli zejdzie po nizej jest to faul oraz pozycja w ktorej latwo zlamac reke...

Black Dragon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem