View Single Post

stare 07-09-09, 23:55   #19 (permalink)
bartezz
journeyman
  
 
Avatar bartezz
 
Zarejestrowany: Jan 2005
Skąd: Wawa
Postów: 319
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Vittek Zobacz post
czyli dobra masa to taka ktora poczasie nie zleci jak sie przestaje cwiczyc?? mialem prawie 2 lata przerwy w cwiczeniach i caly czas bylem na wadze mniej wiecej 90 czasem wiecej nawet 98 ale juz opanowalem syuacje i mam te 92 ramoiona? w sensie ze bart mam zamale cz yajk bo nieczaje
zbudowana w oparciu o solidny fundament (żywieniowy i treningowy) masa mięśniowa, a nie ta będąca głównie wynikiem amortyzacji na ogół utrzymuje się dłużej. Oczywiście nie jest tak, że przestaniesz ćwiczyć i zachowasz na zawsze te same wymiary i osiągnięcia, ale jest szansa, że chociaż część z tego co zbudowałeś zostanie na długo. Wielu widziałem "pakerów", którzy po okresie rocznej przerwy nie mieli do czego wracać, wszystko trzeba było budować od nowa. Mnóstwo z nich było wręcz uzależnionych od masy: "...nie gram w piłkę/nie piję/nie biegam, bo mi spadnie.." - najbardziej typowa wymówka, poniekąd świadcząca o tym, że byli przekonani o jakości swojej masy;-)
Nie odnoszę tego broń Boże do Ciebie, chodzi mi tylko o to, że trzeba mieć spory staż treningowy i np. przerwy w treningach, żeby ocenić jakiej jakości masę się zbudowało.
Ramiona masz wystarczająco rozbudowane, jesteś ciężki, wyglądasz na mocno zbudowanego z natury(szeroki pas, mocny kościec) - taki typ prawie endomorficzny. Chodziło mi o to, żeby bardziej skupić się na plecach i klatce piersiowej - duże grupy mięśniowe. Szczególnie warto położyć nacisk na najszerszy grzbietu, wtedy wizualnie kompensuje się szeroki pas. Zresztą dawaj jakieś foty en face to się będziemy mądrzyć;-))))

bartezz jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem