View Single Post

stare 07-09-09, 20:53   #12 (permalink)
Dies
prospect
  
 
Zarejestrowany: Sep 2007
Postów: 732
Nominowany 8 razy w 2 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał Taszun Zobacz post
a czym jest rzezba?? rzezba to dieta a nie trening. moge zrobic rzezbe nadal wykonujac trening na sile.
Rzezba to niski procent tluszczu. Zmiana treningu to mniej znaczaca sprawa. Ogolnie jak najbardziej zmieniac rodzaj treningu nawet jak sie nie jest na rzezbe.
Uwazam ze rewelacje raz w roku trening dynamiczny ktory jest wskazany dla tego co chce byc wiekszy i dlatego co chce byc mniejszy
Masz trochę racji i trochę jej nie masz. Jasne, że podczas rzeźbienia dieta jest inna. Wycofujemy węglowodany, a skupiamy się na wysoko białkowych produktach.

Jednak podczas redukcji trening wygląda inaczej. Przede wszystkim dokładamy ćwiczenia aerobowe, bo to na nich się wytrąca tłuszcz.
Ciężary i serie również powinny być inne. Przy masowaniu często pracuje się w zakresie 8-12 powtórzeń. Przy rzeźbie serie warto wydłużać. Trening (jak napisałeś) jest podobny do tego co na siłę, ale jednak inny od masowego.
A najważniejsze w chudnięciu są ćwiczenia aerobowe. Może to tez być trening dynamiczny.
Trening warto zmieniać co około 3 miesiące, by organizm ciągle miał stymulację i się "nie nudził".

A propos, to w pewnym wieku nie liczą się już zyskane kilogramy, a jakość mięśnia i koordynacja ruchowa.
Może pochwalicie się panowie ile kilogramów zrzuciliście by stać się bardziej wysportowani?
No ja zrzuciłem w tym roku 8kg i ciągle z 5kg by się przydało.

Dies jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem