View Single Post

stare 25-01-07, 08:40   #15 (permalink)
Carbon
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Feb 2006
Postów: 134
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

Mareno, ja ci pisze o sprawie na podstawie własnego doświadczenia (pracy) bo trochę w tym siedzę, a Ty mi piszesz o przeżyciach twoich znajomych. Zrozum, że na stare samochody nie ma reguły. Znam ludzi, którzy z powodzeniem jeżdzą kilkunastoletnimi japończykami bez żadnych komplikacji, ale znam i takich którym się te auta psują. Bo urządzenia mechaniczne tak się właśnie zachowują. Jeśli nie zna się sprzedającego, to 150-tysięczny przebieg w 13-letnim samochodzie można sobie równie dobrze między bajki włożyć i nie należy za bardzo się tym sugerować.
Nie wiem również na jakiej podstawie twierdzisz, że kilkunastoletnie japońskie auto będzie się kilkakrotnie rzadziej psuło niż inne, np. niemieckie. Bo jest to nieprawda. Statystyki mówią coś innego.


BTW. Eksploatacja tych dwóch Hond które podałeś do najniższych nie będzie należeć. Koszt samego paliwa przy 13-letnim silniku, 2l pojemności i 136 KM będzie wysoki.

Carbon jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem