Temat: Trening
View Single Post

stare 14-01-06, 12:24   #8 (permalink)
Cinek
journeyman
  
 
Zarejestrowany: Oct 2005
Postów: 117
Nominowany 0 razy w 0 Tematach
Art. Miesiąca - Nagród: 0
Domyślnie

He oddychajac sie jakos bruzch cwiczylem ale nei pamietam jak, czy napinac przy wdechu czy przy wydechu, oddychac musisz - czestwo idze jak na wf kumple robia 10 pompek i wstaja cali czerwoni bo nei oddychaja - tlen daje moc ja jak np. spuszczam sztange na laweczce biore wdech a jak pdonsoze wydech ;]
1. Pompki na krzesłach i na jeden jrece - barki, bruszki w zwisie kij na barki za plecy i skrety cwiczac brzuch, te 3 kg mozesz cwiczyc na pcozatek triceps i moze barki ale to za maly ciezar za duzo powtorzen, mzoe przynmiesc efekty i to calkiem neizle.
2. Robisz wolne ruchy zeby miesnie byly w ciaglym napieciu nie chcesz inwestowac w odzywki to inwestuj w zwykle jedzienie.
3. Skakanka tez jest dobra - ale bieganie najlepsze.

PS
He zrób tak: weź od mamy wałek do ubijania ciasta przywiaż na nim linke - 1,5 m długości a drugi koniec przywiaż do tego hantelka 3 kg (ja ćwicze na 2,5 kg :D powodzenia) ręce z wałkiem do przodu żeby były prostopadle do tułowia i nakrecajac linek na walek wciagaj sobie ciężarek :D zobaczysz jakie super cwiczenie. To ci poprawi przedramie
A podaj swoje wymiary (moze byc tylko biceps) chce tylko zobaczysz kim chcesz zostac - powiem ci o co chodzi jak podasz.

Cinek jest nieaktywny   Odpowiedź z Cytatem